Belinda Henriksson

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Belinda & Alice - 2 juni 2011 22:54

FANNY TEIBL IN THE HOUSE<3

(Nu blir ni väll glada alla söta läsare   


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 2 juni 2011 22:49

Hej Fanny här!

Nu börjar jag blogga här =) Lite senare idag ska jag presentera mej :D

Av Belinda & Alice - 2 juni 2011 22:12

 

Ghaaaaaaaa FANNY va haru gjort xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD<3

Aja vi får väll hoppas på att hon fixar hedern så hon också är med på den och börjar blogg!


Puss Belinda Henriksson  



Av Belinda & Alice - 2 juni 2011 22:05

ÅÅåååååå imorgon kommer bli en så grymt kul dag! Först blir det skolan börjar kl 8.20 men det är bara jag och två till tjejer som gör det för dom andra tjejerna får sovmorgon till 9! Jag och dom andra 2 ska iväg med våra lärare och handla maten till middagen som vi ska laga till killarna för dom har bjudit oss på det och nu är det våran tur! Sen blir det att åka hem och rida hästarna och sedan bada och fläta dom<3 Och sen bara chilla hela kvällen lång!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 2 juni 2011 21:39

Jaoo då har jag varit ute och ridit precis men jag har verkligen varit upptagen hela dan och inte hunnit blogg alls!  Dan började med att jag vaknade 12 och sen ringde mamma och ba vi är här utanför nu lite smått panik fick man ju för vi skulle fira mamma som fyllde år igår<3 Men aja dagen rullade på och vi åt god mat och sedan blev det glass och massa gott^^ Sen gick vi ut och spelad lite fotboll men min lillebror blev typ sur för något så han tog bollen och gick xDD Aja mamma, Kim, pappa och jag hjälptes åt att fixa stallet! När dom sen åkte vid 6 tiden och då började jag rida Rocky som kändes lite sådär men han blev bättre efter en stund<3 Sen red jag Anastasia och hon var jätte duktig<3 Calle fick vila och Mulle fick också vila för han har fått ett sår vid manken så jag avvaktar lite med han finaste Melison<3

Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 2 juni 2011 19:05

Nu har jag gjort inbrott hos belinda, vill du ha den låt en va annars ha kvar den ;D <3// Fanny Teibl !

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards