Belinda Henriksson

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Belinda & Alice - 8 juni 2011 23:35

Aja vårsalongen var as tråkig (snark)! Men jag red Calle och Stasia när jag kom hem och dom var pigga^^ Men helt otroligt fina båda två lite synd att jag inte han rida Rocky men jag kom hem kl 20.00 från vårsalongen så han rider jag imon ist!

Men nu ska jag nog glo på America got talent!

Sen blir det att nanna för mig<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 8 juni 2011 23:32

Träningen för Albert gick jättebra och Mulle var jätteduktig<3 Vi tränade mycket på lydnad och nogranhet vilket jag tyckte var väldigt kul!

Men imorgon är det sista träningen för Albert för denna gången han är verkligen en kanon tränare! Om ni är intresserade av att vara med för honom i framtiden gå in på aleridsport.nu för mera info!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 8 juni 2011 23:23

Här kommer ännu ett bloggtips!


kellyochjenny.blogg.se


Detta är en grymt bra blogg som innefattar två tjejer som jag tycker rider super bra och dom båda är as goooaa!!! Men Kelly träffar jag ju ganska ofta men inte Jenny :P

Aja se till att besöka denna grymma blogg nu då^^

Kelly Wessling Jenny Wissén<3


Puss Belinda Henriksson 


     

Av Belinda & Alice - 8 juni 2011 11:15

Jag är nu och tränar för Albert! kulkul^^ 


Puss Belinda Henriksson 


   

Av Belinda & Alice - 8 juni 2011 08:53

Hej alla pigga och glada!


Jag ska om ca 1 timma gå och ta in hästarna från den nya hagen och släppa dom i den andra gamla hagen istället   Sen blir det att fixa Mulle och dra till Albert ;)<3

Men först ska jag kela med Pärlan och missarna och äta frukost^^ Hoppas att ni får en trevlig dag!
En fråga: När slutar ni, och får sommar lov?

Jag får det nu på Fredag!!!!!!!!!

Men när är det er tur eller har ni redan slutat?

Puss Belinda Henriksson 


Älskar denna bilden på Rocky har köpt den ;) Men den är från Eliten omg 3 när han debuterade MSV B genom att gå laget! Min prins<3

 


Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards