Belinda Henriksson

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Belinda & Alice - 5 juni 2011 23:07

Nästa vecka är det derby i Alingsås och jag tar med 3 ponnier :D För jag behöver inte betala efteranmälnings avgift :D(för mamma är banbyggare)

Muffe,LB LA eller bara LA


Hippie.LB LA eller bara LB


Queen, LC


Puss FANNY !     MUFFE!!!! Bjuder på minen !!

Av Belinda & Alice - 5 juni 2011 23:02

Blogg tips: elinwessberg.bloggplatsen.se

En bra blogg ;)


Låt tips: September - mikrofånkåt :D


Dagens hiss: Derbyt i Alingsås nästa vecka !


Dagens diss: Det finns ingen coca cola på WILLYS (fattigt) Och att Netto och motellet stänger klockan 18 !


Puss Belinda och Fanny   

Av Belinda & Alice - 5 juni 2011 22:36

Här kommer resultaten från Uddevalla!


Fanny:

LB hippie: Nolla i grunden och JÄTTEFIN och LAT och i omhoppningen så fick jag ett ner , men jag svängde upp och den blev antingen ett JÄTTEhopp eller ett JÄTTEnära men hon tog det stora och kom inte upp i luften.


LB+5: Nolla i grunden hon var jättefin finns inte så mycket att säga, och i omhoppningen var hon nolla igen jag svängde mycket och gasa, in i kombinationen så kom jag jättesnett men hon hoppa b hindret men (min prinsessa) Och jag var den enda nollan och snabbast. Så det blev en vinst. Första tävlingen för hos helt klart MVG++++++++ till henne !!!


LB stellan: Dubbelnolla men jag sattsade inte för han är bara 7 och ville ha en bra runda och det fick jag   


LB+5: Nolla i grunden finns inte så mycket att säga här heller utan att han var FINIS! På banken hoppa han STORT hahhhaah bakbenen var la 130 eller nått   I omhoppningen så var jag nolla jag gasa och försökte svänga men det går inte så bra än xD bebis  :D


Belinda:

LB Anastaisa: Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin<3 Något bråkig och tjurig var hon men jag fick ett stopp på näst sista men jag försökte svänga lite för mycket och hon vågar inte alltid ännu menmen<3


LB+5 (sveland cupp zon final): Allmänt tjuriga ponny vi  fick en bra start sen på 4a så stoppade hon men hon låg ganska stort men jag och Fanny tycker ju att hon kunde har försökt iallafall! Men jag varpå henne jättemycket hella resten av banan och var felfri och det var första gången hon gick högre än LB så vi taggar för nästa helgens debut i LA i Alingsås på derbyt<3


LA Calle: Finaste<3 Något seg i grunden men sen vaknade han ordentligt och vi svängde jättemycket och slutade 2:a<3


MSV B: Fiin<3 Super fin hela banan men på 6B (en trekombination) och jag tog i han förmyckt på inhoppet så vi låg jätte stort till b så han stoppade (smart ponny) för vi hade krashat annars det var ett klantigt ryttarmisstag! Sen 7:an så låg vi också jätte stort och det var entill ryttarmiss för jag skulle varit på honom mera men jag är jättenöjd för han var inte i ett enda hinder<3

( Det var jättevarmt hela dagen så jag och Fanny har sprungit med handukar och drickor till varanndra men bra dag<3)


Puss Belinda och Fanny  

Av Belinda & Alice - 5 juni 2011 22:35

Blir ingen dressyr för derbyt i Alingsås går samtidigt!

Puss Belida Henriksson  

 
Av Belinda & Alice - 5 juni 2011 22:29

Hejhej 


Idag har jag och Fanny ridigt alla hästarna och dom var jätteduktiga<3 Sen åkte vi och åt PIZZA<3<3<3 GottGott när vi kom hem hade jag och Fanny en idé om att jag skulle starta dressyre på LERK till helgen så vi gick ut och fixade Stasia och tränade LC:2! Finaste Stasia var väldigt duktig men lite väl bockig och stuttsig<3 Men sen bara chillade vi med pepsi och chipsen som vi köpte ALLA COLA VAR SLUT!!!!!!! OMG<3 Men vi satte oss ute vid nya hagen och släppte hästarna där enstund! Pärlan (min hund) blev även klippt idag av Pappi<3 

Aja vår dag i korthet!


Puss Fanny Teibl och Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards