Belinda Henriksson

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Belinda & Alice - 12 juni 2011 22:54

Hej jag har fått en fråga när mina nästa tävlingar kommer och var ;)


Kommande:


6/18-19 Munkedals Ridklubb (Lokal) Anastasia LD+5-LC+5/LC-LC

7/3 Essunga Ryttarförening (Regional) Mulle 120-125

7/22-23-24 Ale-Jennylunds Ridklubb (Regional-Nationell) Mulle 120-120-130 (hoppar bara dom två första dagarna)

7/21-22-23-24 Varbergs Ridklubb (Lokal-Regional-Nationell) Rocky och Calle LA (förklass RPC) MSVB (RPC KVAL) (hoppar bara sista dagen)

7/29-30-31 Ale-Jennylunds Ridklubb (Regional-Nationell) Rocky och Calle (kanske Anastasia) Dag 1: Stasia LB. Calle och Rocky LA. Dag 2: Rocky och Calle MSVB. Dag 3: Rocky och Calle MSVB.

8/11-12-13-14 LillaEdets Ridklubb (Lokal-Regional-Nationell) Mulle, vet inte klasserna ännu men hoppar bara dom 3 sista dagarna.

8/19-20-21 Göteborgs Fältrittklubb (Regional-Nationell) Rocky LA. Calle LA-MSVB. Dag 2: Rocky MSVB och om han är mogen och har gott bra i ALLA sina MSVB:er så ska han KANSKE debutera MSVA! Calle samma på honom om han har gått bra annars bara MSVB! Dag 3: Beroende på hur hästarna går dag 2 men ungefär: Rocky MSVB och Calle LA eller MSVB eller så stryker jag den sista dagen   Och bara kollar på RPC finalen istället! 


Men jag vill understryka att detta är min och Pappas preliminära plan och mycket kan hända men ja ni ville veta och jag försöker svara på alla frågor!!! Allt för er söta bloggläsare


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 12 juni 2011 22:38

Har inte hunnit blogga denna helgen då jag varit i Alingsås hela tiden! Men tävlingen gick piss dåligt och hästarna och jag hade ingen bra dag! Calle var skit seg och Anastasia var osäker och dum!!! Men Calle ska få vila denna helgen och Anastasia ska till Munkedal på en lokal för att bygga upp hennes självförtroende igen så det blir två dagars meeting ;) Hon ska hoppa LD+5 och LC+5 första dagen och LC LC andra:) heja heja! Men jag har ridit Rocky idag och han var så otroligt fiiiin

Har ni något/några förslag om vad jag och Fanny kan blogga om? ;)


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards