Belinda Henriksson

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Belinda & Alice - 10 juni 2011 23:49

Nu har jag ridit Nallisen och han var såååååhhäääääär fiiiiin!<3<3<3

Min lilla gulle plutt<3 Har även badat honom och täckat honom imorgon bitti ska jag fläta honom<3 Jag tror inte jag ska ha vanliga konppar på honom utan det blir något speciellt nu för derbyt ;)<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 10 juni 2011 23:45

Ååhhhhhh vad jag längtar tills helgen börjar! På Lördag är det ju derby i Alingsås med pollarna sen är det hem till Mammi på kalas! Sen på Söndag kanske jag och Mamma ska åka in till Gbg och köpa onepiece till mig ;)

Ska ni göra något speciellt i helgen?


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 10 juni 2011 23:36

Hejhej jag har haft fullt upp idag och verklingen inte hunnit blogga! Först vare skolavslutning i kyrkan sen vare back to school och äta tårta och få betygen! Sedan kom Pappi och hemtade mig och vi åkte ner till Älvängen och fika sen köpte vi också med oss fika hem för Mamma, Kim och William kom hit! Så dom var här till halv 6 och sen satte jag igång med stallet! Red Stasia som var jättefin och sen badade jag henne och packade transporten ;)

Senare åkte jag ner till Älvngen och köpte hårfärgnings medel blont! hahahaa vi får se hur det blir för medlet håller på att värka nu!!!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 10 juni 2011 11:30

Nu har jag fått mina betyg men bättre är det att det nu är SOMMARLOV!

Nu ska jag, Mamma och Pappa fika och sen blir det hem och rida och fixa hästarna för derbyt imorgon!

Ska någon av er dit? 


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards