Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Belinda & Alice - 6 juni 2011 22:58

Finns det något bättre?   


Puss Belinda Henriksson  


     

Av Belinda & Alice - 6 juni 2011 22:49

Nu har jag ridigt Mulle och han var pigg^^ 

Men han var jätte duktig<3 Han känns fin och taggad för Albert Voorn clinicen i tre dagar nu! Ska bli så kul!!! Haju tränat för Albert tidigare och han är jätte duktig! B.la 2:a på OS i Sydney. Han är från Tyskland eller Holland tror jag så det blir english<3


Jag har även ridigt Rocky och han var BÄST!!! Min underbaring<3 Men det blir bara skola på morgonen för mej eftersom träningen börjar 12.15 Eller aa min grupp börjar då   Men lite synd endå för det är ju Ale-kampen och allt! Och våran skola har vunnit 2 år irad så om vi vinner iår får vi den största bucklan!!!!!! Och jag är reserv i kanot men Oskar och Emma fixar det nog<3


Puss Belinda Henriksson  





Av Belinda & Alice - 6 juni 2011 22:40

Finast på denna jord , det finaste jag äger<3

Han är fan ELIT!!!!

Puss Belinda Henriksson 


               

Av Belinda & Alice - 6 juni 2011 22:37

Fyyy vilken varm dag men alla pollarna har varit fina iaf<3

Lite tråkigt att Fanny var tvungen att åka hem menmen hennes hästar behöver henne<3  


Puss Belinda Henriksson 


   FINASTE<3

Av Belinda & Alice - 6 juni 2011 13:41

Nu har vi ridit Calle och Anastasia ! Belinda red Calle och jag anastasia ! VI red bara en liten runda :D


  Puss Fanny ! 

Saknar mina små där hemma men ser dom ju sen !! -  

Av Belinda & Alice - 6 juni 2011 11:58

Nu blir det att rida Anastasia och Calle. Senare blir det rocky och Mulle !!!!


       

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards