Belinda Henriksson

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Belinda & Alice - 7 juni 2011 22:59

Hej på lördag är det full rulle som hjäller!

Först derby i Alingsås med Calle och Stasia<3

Calle: LA

Stasia: LB-LA

Sen blir det hem till Mamma som bor 5 minuter från Alingsås Ryttarsällskap (där tävlingen är) så fira hennes födelse dag som var förra veckan med massa släkt och ah så typ xDD! 

Ska bli jättekul att träffa alla det var ett tag sen nu!


Men jag kommer lägga ut startlistorna till Aingsås å fort som dom kommer ut!

Vilka ser man där då på Lördag?


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 7 juni 2011 22:48

Heej!


Tänkte bara säga att jag kommer börja med mycket tidsinställda inlägg så ni får extra mycket uppdatering! 


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 7 juni 2011 22:45

Min lilla anka My dog idag hon har varit dålig ett längre tag och idag så avled hon :´(

Hon var helt tam jag kunde klappa på henne och bära runt henne<3

Glömmer dig aldrig<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 7 juni 2011 22:41

Helt kart den bästa låten på länge!


Alexandra Stan - Mr Saxobeat


Den är helt sjukt grymt bra<3


Puss Belinda Henriksson 


   

Av Belinda & Alice - 7 juni 2011 22:29

Nu är jag klar i stallet för idag jag har varit ute och gått på en promenad och Ckalle-katte, Tiger och Pärlan följde med<3 Träningen för Albert gick jätte bra och jag är nöjd med Mulle<3 Imon blir det ingen skola för vi börjar 11 och träningen för Albert börjar 11.15 Men det är ju chill  

Bakade även när jag kom in choklad muffins<3 xDD


Puss Belinda Henriksson  


Av Belinda & Alice - 7 juni 2011 20:01

Dagens !


Blogg tips: http://elithoppare.bloggplatsen.se/


Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=-oL8LjdOFZM


Dagens hiss: Att Muffe va fin när jag red idag !


Dagens diss: Att Muffe stack när jag skulle in i stallet !


Puss Fanny           HHAHAHAHHAha BJUDER !!!

Av Belinda & Alice - 7 juni 2011 19:49

Har bara ridit en idag då jag har matteprov imon och bör plugga. Men orkar F*N inte kan ju inte sånt !!! Så då sitter man på MSN och chattar med Alice xD


Puss Fanny   

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards