Belinda Henriksson

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Belinda & Alice - 5 september 2011 21:21

Hittade lite bilder från tävlingen i Lilla edet i söndags. 

Här kommer dom!

Bilderna är tagna av Agnes Lewin

   

     


Lite halv failade, men supreme är glad iaf!


/alice 

Av Belinda & Alice - 5 september 2011 21:12

är ju som sakt sjuk idag så jag hade inte sådär JÄTTE mycket energi så jag valde att gå en promenix med Mulle ist ;) Min älskling<3


SKa chilla nu och snart sova för mitt huvud VÄRKER!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 5 september 2011 21:00

hahaha ser att Alice redan har gjort sin närvaro märkt här ;) kan bara säga: samma till dig! hon är en grym tjej som rider helt crazy bra asså kan inte fatta hur hon kan va så grym?!?!?! Även om hästen är svin het så är hon bara cool och rider lugnt ! Hon är så otroligt goo och jag hoppas att ni ser fram imot att hon ska blogga här lika mycket som jag ! ;))


Så nu finns det väll bara en sak att säga VÄLKOMMEN TILL BLOGGEN FINASTE ALICE<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 5 september 2011 20:04

Hejsan alla där ute.

Jag och belinda ska ha ett  litet samarbete via bloggarna. Och jag ska blogga lite på hennes blogg.

Jag heter Alice Nyberg "bbaraalice". Och driver en egen blogg som heter http://bbaraalice.bloggplatsen.se

Tänkte berätta lite om mig själv så ni får lära känna mig lite  

 Jag är 15 år och bor på en gård utanför en håla som heter Mellerud. Där alla snackar skit om alla. Men det finns även lite kul folk där.

Min familj består av mina föräldrar, två äldre bröder och en äldre syster. 

Min mamma tävlade när hon var yngre. Hon har bland annat tävlat mot Royne Zetterman och slagit honom, lite respekt där. haha

Alfred, som är min älsta bror har tävlat upp till Msv b på ponny. Och ridit min gamla cponny Focus 2 på ungponnychampionat och blivit placerad. På häst har han fått placeringar upp till 130 med olika hästar. När han flyttade till Lund slutade han rida.

Victor, min andra bror har också tävlat focus. Med vinster upp till Msv b och placeringar i Msv a. Han har även ställt upp i Sm med honom. När jag tog över focus la han av med ridningen av olika skäl.

Ellen, min syster har tävlat en dponny som heter Crumelur upp till Msv b. Med hennes nuvarande häst 00seven har hon placeringar upp till 130. I vintras skulle hon ha debuterat 140 med 00seven men han blev skadat ett par dagar innan. Men om ett par tävlingar är hon nog uppe på 140 skulle jag gissa på! Hon har även en till häst, Come away som hon har hoppat upp till 135.


Min allra första häst hette Lillen och var en mini shettlandsponny som var 4 år. Jag var 5 år då. Och blev överlycklig!

Hästen efter det hette Gizmo och var en cponny som var väldigt envis och ganska elak faktiskt. Hon hoppade när hon ville om jag ska säga så. Fick placeringar upp till Lätt a med henne. Sen tog jag över Focus II som min bror som sagt hade ridit sm med. Han fick jag placeringar upp till Msv b med. Han var verkligen min bästa vän. Vår familj hade honom i 10 år. Vi sålde honom för snart ett år sen.

Sen har jag också ridit massor av hästar till salu. Bland annat Bellamie, Tiadore, Cirao boy och många mer.

Just nu rider jag en dponny som heter Munsboro Supreme.

Jag har ridit honom i snart ett år och har fått placeringar upp till Msv b. Mitt mål innan året är slut är att vara kvarlad till Msv a. 


Tänkte skriva ett par rader om Belinda också. 

Belinda är en jätte go tjej som rider grymt bra! Och jag är jätte glad att vi ska blogga lite tillsammans. 


Det var lite från mig, kanske lägger upp ett inlägg senare också!


 


 

Av Belinda & Alice - 5 september 2011 18:56

även om jag mår PISS så MÅSTE Mulle ridas , min fina pojk<3 håll utkick på bloggen nu ! (A)


//Belinda


Av Belinda & Alice - 5 september 2011 18:56

hatar att vara sjuk :///


//Belinda :((((

Av Belinda & Alice - 5 september 2011 18:54

om ca en timma från nu så kommer ni att hitta en STOR överraskning här on the blog ;) hoppas ni gillar den !


//Belinda mystery Henriksson

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards