Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Belinda & Alice - 6 september 2011 21:37

fyy vad det stormar, det vill ju inte sluta!!! Så det var bara på med tjockis kläderna och full mundering på Mullis och ut i ovädret! Mulle var såå fin<3 han jobbade super bra ;)) Tog in alla ponnysarna och satte på varma och gooa täcken :) när jag hade ridit Mulle så bytte jag till regn täcke på Calle och Rocky , sen gick jag och släppte ut dom två, så lindade jag Anastasias ben med Back on Track och sen nattade jag henne och Mulle och fodrade ;) så nu sover dom små bääbisarna så sött i sina halmade boxar^^


Nu måste jag verkligen sova !!!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 6 september 2011 19:31

asså det hände en så sjukt gulig grej idag nör jag gick på bussen för att åka hem från centrum (som jag berättade tidigare) så var bussen PACKAD! seriöst helt knök full verkligen så jag gick på och blev stående ifram på bussen, och plötsligt så petar någon på min arm och jag vänder mej om och där sitter en sjukt söt kille som säger att jag kan få hans plats, så sjukt gulligt<3 Började snacka och han sa att han läste min blogg osv :) vi fortsatte snacka och kom in på lite woop woop! hiiihiiihhhiii<3 men bussen nådde ju (tyvärr) min station, men en så sjukt söt och snygg kille asså! mums verkligen ;)) Men pojkvän har man redan Vincent<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 6 september 2011 19:20

Nya headern är påväg men ni får vänta lite ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 6 september 2011 19:13

usch och fy! det är storm ute men jag ska mysa ner mej med duntäcke och cola + min över söta vovve Pärlan och bara mysa tills det har agt sig! Mulle ska ridas efter stormisen ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 6 september 2011 17:25

cha! har chillat idag fortfarande sjuk men jag åkte iaf ner till centrum för att köpa hals tabletter och host medecin! Kan ju inte leva utan mina salmiak läkerols när jag är sjuk! ;) aja har fixat med Mulle och har även dushat, ska iväg på ett möte nu så Mulle ska jag rida när jag kommer hem igen ;D ah det var väll det ska uppdatera mera ikväll Lovar! ;))


//Belinda

Av Belinda & Alice - 6 september 2011 13:16

Inlägg direkt från mobilen.

Sitter här på franskan, har riktigt tråkigt och mår som jag vet inte vad.

Någon mer än jag som börjar bli sjuk?

Alltså gud vad tråkigt det är att vara i skolan när man är sjuk. Döda mig lixom..

Jaja ska skriva lite franska nu./alice

Av Belinda & Alice - 6 september 2011 10:56

fyy fan va sur jag är!!!! Fick ett mail nu att jag kom med till Baltic Cup i Danmark ihelgen men smart som man är så har man inte beställt något pass dit ännu så det går inte!!!!!!! :((((( Men ska ändå till Alingsås med Mullis ihelgen ;) Nästa gång så åker vi på Baltic ist :)


//Belinda


 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards