Belinda Henriksson

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Belinda & Alice - 27 september 2011 22:01

Fy fan va mycket shit det har varit idag men delar ut ett par dissar iaf!


Diss no.1: BUSSCHAFFÖRER! Jävla sura jävlar har träffat två av dessa beservissrar idag! Jag gick fram till busschaffören och frågade om han kunde stanna vi den hållplatsen för knappen funka inte och han ba NEJ? jag typ men det är en station där! Och han typ ah okej då, Jävla sura jävel! sen vare en BITCH som höll på och gnälla och gapa på en kill på första bussen typ sa håll käften osv!


Diss no.2: VÅRAN LÄRARE! Jag tror att alla som har skapande sista lektionen på högstadiet var sur på honom efter detta går inte in på detaljer men FAN jävla IDIOT!


Diss/Hiss: Alla vi som var kvar efter denna "insidenten" med lärar jäveln fan va kul det va men också jävligt jobbigt! Fan Fredrik HATAR dig ;)) Han och Emma (min klasskompis) lil sis kastade löv på mej så jag blev förbannad så jag bestämde mej för att mula Fredrik med Löv ;)! kulkul hade vi alla iaf <3


Nu är jag så jävla trött och skype dampar sönder så ska sova nu love ya all<3


//Belinda


Av Belinda & Alice - 27 september 2011 21:55

Snabbast var min fina Fanny Teibl <3 men Snabbast med blogg var finaste Kelly Wessling<3

http://kellyochjenny.blogg.se kan la skriva några positiva rader om denna bloggen oxå!
Sjukt söt och personlig blogg som tillhör mina två bruus<3 Två sjukt duktiga hoppryttare som är lika goa på banan som utanför fin header på bloggen och mycket inlägg!

Tips: Lite mera varierande inlägg ;)

Men helt klart värd att besöka själv följer jag den dagligen ;))


//Belinda


  Min fianste ägodel<3

Av Belinda & Alice - 27 september 2011 21:11

Pappi ringde mej efter skolan och sa att hästarna skulle skos idag! Av min bästa hovslagare Håkis på Ale ridsport! (aleridsport.com) Håkan började med att sko Rocky och det var ju bra för jag skulle trimma honom i ridhuset sen medans Håkan skodde Mulle :) Rocky var riktigt fin gjorde lite olika bom övningar med honom och hade l¨ångt avstånd på första travbommen och lite kortare på andra så han fick sträcka på sig ordentligt han var lite strak men ändå så otroligt fin<3 Men ah snackar lite med Lydia på skype nu så see ya två till smaskiga inlägg till får ni iaf!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 27 september 2011 21:07

shit va jag är efter seriöst! men det är tur att jag har grymma Lydia Lindén som uppdaterar mej ;)) så nu ska jag för första gången logga skype see ya ther<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 27 september 2011 16:45

fun fun i skolan idag många skratt med galningarna i skolan ! aja har lite dissar att dela ut senare idag oxå men nu ska jag käka och sen rida lova ya<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 27 september 2011 07:15

som dom flesta nog vet så sändes nyss ponny akuten on tv men som ni kanske inte visste så har jag faktiskt varit med i PA japp ;) jag kom med på castingen (uttagningen) men därsifrån så blev det inget men fick fett mycket nice tips från Tobbe och jag och min polle var med i tv (en ganska lång stund också!)

Kan ni gissa vilken ponny jag hade? den som snabbast svarar rätt får en länk!


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards