Belinda Henriksson

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Belinda & Alice - 29 september 2011 22:29

satt och rensade lite bland kommentarerna och det var myckey frågor ni har ;)) kulkul^^ så tänkte ha en frågestund! Från nu tills Söndag 18.00 Fråga på nu länkar även den som ställer frågorna ;D


//Belinda


 

Av Belinda & Alice - 29 september 2011 22:08

vi hade orientering idag på idrotten JAG HATAR ORIENTERING!!!! fyy värde lösa sport! men iaf när vi kom tbs till skolan så chillade vi lite i grupprummet och sen kommer Robbin,Alex och Felix in och Robbin kommer fram och visar sina ben för mej, han sa att han hade fasnat i en buskgrej typ och fått rivsår över allt stackaren! Det såg väldigt ont ut! :( men får väll ändå hissa han också för jag TROR att han var den ända som tog ALLA kontrollerna var typ 16 stycken :OO jag tog 4-5    stolt!

jaja ska sova nu är sjukt trött efter en lång dag med mycket kul och överraskningar! Har typ chattat med Elin hela kvällen, och sen Fanny x))) kulkul<3 fina tjejor det <3 Och jag och Elin har lärt oss lite nya grejor om varann ele hur Elon Plong <3


//Belinda


ps. en överraskning (innefattande Elin Wessberg) kommer inom snar framtid upp på bloggen ;)!


    Typ tusenmiljardertrilljardermiljonerfyrtionertusioner
sånna hära var det på Robbins ben xP! (stackare) !

Av Belinda & Alice - 29 september 2011 21:56

idag har det vart mycket känslor! men jag har ridit Calle iaf fina Calle<3 jag känner personligen att jag har varit lite ineffektiv idag efter school :/ Men jaja imorse på slöjden så va jag ute i trän och där sat Elin,Alex och Felix och Alex ommer med denna kommentaren: Belinda om du fick välja vad skulle du då ta, ha sex med hen häst eller med Robbin? jag ba äääääääääähh Alex? hahahhahaaa fan asså så jävla kul alltså jag bara gick förbi typ stannade och snacka med Elin och så knäcker Alex den kommentaren ^^ hahaha så klockrent typ! Fyy har huvudvärk nu så ska skriva några rader till her on the blog!


//Belinda


Av Belinda & Alice - 29 september 2011 20:06

åååhh kan inte sluta tänka på dig du finns över allt ! HJÄLP! <3<3<3<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 29 september 2011 19:32

ja alla sagor har ett slut var det väll? och nu är det dags för mej att vakna ur min :´(( jag har den senaste veckan mått lite sådär haft blandade känslor om kärleks livet, jag har kommit fram till ett beslut. Alla växer och utvecklas och man förendras! Mina känslor har ändrats och ja det är som det är! Jag kan inte påvärka mina känslor och därför slutade det sågär :( årsdagen var 18 Oktober det var dagen då du och jag blev ett <3 Men nu är det dags för oss två att gå skilda vägar. Jag har fått nya känslor och dom har träffat en annan. Alla måste gå vidare ibland och inte vända sig om och det är vad jag ska göra nu. Du kommer alltid ha en plats i mitt <3 men det är nu dags för oss att skiljas :( Mina känslor tillhör en annan nu och ja, det var dags att gå vidare!

<3


//Belinda


  Kommer alltid älska dig<3

Av Belinda & Alice - 29 september 2011 16:27

olycklig i kär lek va det ja FAN också!!! :´(


//Belinda

Av Belinda & Alice - 29 september 2011 16:06

yeeah thats what it was! sjukt trött och känner mej lite sliten men bara att bita ihop! ska käka och sen rida time to go lite mera update senare ele va säger ni? ;))


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards