Belinda Henriksson

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 22:34

Laddar upp för morgondagen med nässpray, halstabletter, alvedon och en god natts sömn. 
Hihi, tagga!


Om är där och tar kort, får ni gärna höra av er efter!

alicenyberg@live.com

puss /alice 

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 22:24

Tänkte att ni kanske ville veta klasserna för imon ;)

Platsen är ju typ i skogen xd Gäsenne^^ DM ;DD


Calle och Rocky blire som ska med och klasserna är "bara" LB-LA :)


//Belinda


Av Belinda & Alice - 16 september 2011 22:14

Just shot for the stars <3

If it feels right <3

And aim for my heart <3

If you feel like <3

Can take me away and make it OK <3

I swear i´ll behave <3


When you with me i make you belive <3

I don´t need to try to control you <3

Look into my eyes and i´ll own you <3


And it goes like this <3


I´VE GOT THE MOVES LIKE JAGGER <3


//Belinda The Mover Henriksson <3


 

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 21:58

shooo<3 har fixat stallistet nu och även packat och ridit två ÖVERPIGGA bus ponnysar ;)) men det gillas ^^ aja har badat och nattat dom två knotten nu också och allt känns ganska så chill för imon ;) ska glo lite bloggar nu !

Vem vet kanske tittar jag in på just DIN och lämnar en kommentar? ;D


//Belinda


          FREKING AMEZING<3<3<3<3

'

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 16:39

Ska strax börja packa lite inför imorgon. Har inte riktigt bestämt om jag ska ha kavaj eller tröja, haha.
Måste rida dessutom, är för sjuuk.. Hostar hela tiden och mina halstabletter håller på att ta slut.


/alice 

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 15:01

jajajaa now är jag hemma, har vart på the school och haft möte med rektor Ingvald och mina två lärare Anina och Sara ;) det var ett bra möte och jag och Ingvald pratade igenom en hel del ! det var väldigt skönt att få prata ut :) aja har fixat lite med pållisarna samt mockat the stall och strött nytt, fint och ny bäddat ;D iaf ska käka nu och sen fixa lite mera med hästarna ! aja ni får leva vidare en stund tills jag uppdaterar nästa gång ^^ och Alice xD<3


//Belinda


  Want you to make me feel like I´m the only girl in the world <3

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 14:58

om du fick fråga men 1 sak bara 1.

vad skulle du fråga?

LOVAR att svara helt ÄRLIGT<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 14:45

till Joy !


 <3 ah, verkligen! Man undrar ju vad dom/hon tänkte!? ;(( <3


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards