Belinda Henriksson

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Belinda & Alice - 12 september 2011 22:01

Ligger i sängen och har allmänt tråkigt. Har inte direkt något speciellt att skriva om..

Idag har det vart en regnig och tråkig dag. Har vart i skolan, kekat, ridit, sovit. Typ det som har hänt, haha.


Fyfan vad Sverige är litet ändå! Jag skrev ju om Liseberg & så. Men iaf, dom jag var där med. Jag kände ju bara Carl från början. Alex och Lukas träffa jag ju där för första gången. Men iaf, Timmies kompis känner tydligen Lukas eller något. Och jag är ju från Mellerud, Timmie från dingle & Lukas från Strömstad. Helt seriöst. Det är fan sjukt vad alla känner alla!


Kul också att jag glömde mobilen hemma, så kollar jag den nu och ser bara "du har 23 nya meddelanden & 6 missade samtal. Imorn tar jag med mig mobilen till skolan, det är en sak som är säker! 


 

Jag & Carl i lördags, hihihihihihih sötnowwwsar tiieph ;$

Av Belinda & Alice - 12 september 2011 21:49

vad tycker ni om bloggen? är det något ni saknar? tycker ni det är bra att både jag och Alice bloggar? det är ju väldigt kul att höra egna åsikter om saker och ting ;)


//Belinda


            avslutar detta inlägg med en bild på fina Alice och socker söta Supreme :) Älskar bilden ! Tagen av Anges Lewin!

Av Belinda & Alice - 12 september 2011 21:42

usch och fyy på detta vädret!!! och jag är seriös när jag säger det är STORM ute :OO jag är ju på GRÄNSEN till sjuk också så Pappa tyckte inte jag behövde rida idag, men jag gick ändå ut och grejade lite med dom och pussade lite extra på min Guld, Gulle Gubbe Rocky<3 love på honom världens finaste<3 jag är sjukt taggad för DM i helgen ;) kommer bli sjukt najjs ^^ Men nu ska jag snyta mej och sen SOVAAAA<3 glöme inte aleridsports salu häst visning på söndag mina ska visas och jag ska kolla efter lite nya "Projekt"! hoppas vi ses!


//Belinda


              Snutte gubben<3 älskar dig för evigt Rocky<3 the one and only<3

Av Belinda & Alice - 12 september 2011 20:23

Har vart en lång dag. Med regn och lera. Usch, usch.

Supreme fick nya skor också. 



Ett par tävlingar framöver!


   /alice

Av Belinda & Alice - 12 september 2011 16:10

cha, seeeeg dag i skolan idag :PP och det är ju inte bättre av att jag är sjukt förkyld också :/ men ska sega lite nu för det regnar -.- sen blir det att fixa och trixa med hästarna 3 ska ridas och sen ska läxorna göras ! ha det bra, mer update ikväll ;))


//Belinda


    superstars!<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards