Belinda Henriksson

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Belinda & Alice - 28 september 2011 22:00

Har inte uppdaterat på länge.

Har verkligen inte haft tid, osv.

Men har inte hänt så mycket annorlunda. 
Nicki börjar i min klass imorn, hihihi

            

lite bilder på nicole & mig (a) dock väldigt gamla eller ah, dom där nicole har blont hår är gamla.

Sitter förtillfället & kollar på idol sammanfattningen. Olle ska vinna. Det bara är så!


/alice

Av Belinda & Alice - 28 september 2011 21:54

öööööhhh va mycket jag har grejat och mojjat och fixat och donat med idag ;)) iaf har ridit Rocky och Calle båda var SVIN pigga<3 hihihi men det gillas! ah har vart hos Cissi också kulkul! jag och Cissi såg en sjuk video som vi höll på att skratta ihjäl oss åt ^^ hahahahaa så jävla bra ! ah jag är sjukt trött men sorry för uppdateringen det ska bli bättre lovar<3 puss åt er söta läsare<3


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards