Belinda Henriksson

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Belinda & Alice - 8 september 2011 17:17

FICK MIN MOBIL ATT FUNKA!
fatta vad grymt lixom! 

Av Belinda & Alice - 8 september 2011 10:53

Hallå där ute, ligger i soffan och myser med gossip girl på på teven. Ur gosigt!
Tänkte svara på en läsarfråga! 


Tuff fråga. Det beror på. Men förtillfället hade jag valt Supreme. Han ställer alltid upp på ett annat sätt än Focus gjorde.

/alice

Av Belinda & Alice - 8 september 2011 10:27

Debut 140: Jag och Pappa kom till lerk tidigt för att gå banan i lugn och ro och jag hade inte riktigt bestämt mej om jag skulle starta eller inte men efter en stund bestämmde jag mej för att jag ville starta! Det blev hög tid att ta ut Mulle så vi gjorde det och jag red upp till ridhuset och började värma upp honom! Han kändes fin och bra <3 På framhoppningen var han som en dröm, han var super pigg och laddad och vi klippte några gsnska stora recken! Han kändes lika bra på oxern så Pappa och Jag var nöjda :) vi gick mot banan och Pappa och Jag diskuterade lite och sen var det min tur! Idag fick man bara vara 1 på banan åt gången (man brukar annars på lerk få vara 3) Men jag skrittade in med Mulle och jag ville bara ta det lugnt och ta in allt, när jag red mot 1:an så började tiden gå så jag fick 1 tidsfel men jag kommer inte riktigt ihåg vilka hinder jag rev men jag rev 2 stycken iaf. Jag kom imål och gal kramade om min underbara häst MELISON<3 Vi hade precis debuterat nationell 140 med 2 nerslag och 1 tidsfel! Jag var inte nervös inför denna rundan utan jag var mera nervös inför 130 första dagen xDD Men jag var helt mål lös för jag red sper bra och Mulle hoppade som en gud<3

Ah det var resultaten! Jag är så nöjd som jag bara kunde bli<3


//Belinda


Melison du är bäst vet inte vad jag skulle göra utan dig? Vi två ska aldrig skiljasåt ALDRIG<3<3<3<3


      <3

Av Belinda & Alice - 8 september 2011 10:19

130: Mulle kändes pigg och fin på framhoppningen och på banan så kändes han också jättebra<3 Vi började 1 bra sen så såg jag inget avstånd på 2-3 som var en linje så kom typ i skritt mot 2 och 3 och Mulle hoppar rakt upp men han klarar dem båda! Jag satte ny frisk galopp i honom mot kombinationen och vi var felfria hela banan<3 NATIONELL 130!!! och vi kom 3:a<3 vi var typ 1 sekund efter 1:a -.- hahahaha men hade jag räjsat lite till på sista hindert och efter för det var ganska långt till mål så hade vi nog vunnit! Men skit i det för jag var över lycklig<3 Nu var vi kvalade 140!


Duell hoppning (125): orkar inte riktigt förklara hur den går till men jag och Mulle kom till final mot ELIN HÄLLGREN (hon har vinster i 150 och är senior!) starten gick och jag och Mulle var snabbast till 1:an tyvärr rev vi den för det gick för fort mot den, vi fortsatte i ledning till 4:an den rev vi också lite för fort igen men sen räjsade vi mot mål och vi kom först imål hade vi inte rivit så hade vi vunnit och då hade vi fått 10000 kr i present kort på Ale Ridsport! Menmen! Jag var så nöjd med Mullis ändå min finaste<3


//Belinda

OBS

Av Belinda & Alice - 8 september 2011 10:14

jag har ju helt glömt att skiva resultaten från lax hoppet ! det kommer då!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 8 september 2011 10:13

det är storm ute jag spyr hela tiden typ och mår allmänt bllääää men ska försöka ta mej samman och skriva lite resultat från lerk!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 8 september 2011 09:30

Nu är jag ganska levande iallafall. Spydde ett par gånger igår. Inte okej!
Så det blev ingen skola idag. Vaknade för kanske 20 minuter sen, har redan hunnit äta 23582374 kolhydrater. Gjorde mina berömda chokladcrisp till frukost & tog ett glas fanta. Fy mig.

Är jätte deppig nu, för jag var för sjuk för att rida min pålle igår, buhu. Dessutom har någon försökt för många gånger med mitt grafiska lösenord på mobilen. Så den får jag skicka in. Blir ett par tusen fattigare..


Usch vad sliten jag är. 


Ska lägga mig i badet och tycka synd om mig själv nu. Och tröstäta för att jag inte får va i skolan, haha.

Men helt seriöst, hade jag hellre vart frisk och vart i skolan. Och träffat allt kul folk!

Imorn är det freeeeeeedag, då ska jag nog chilla hemma tror jag, haha. Kanske drar in till Mellerud en liten stund bara, vet inte riktigt. Har inte direkt something planed.

Jaja, har inte direkt något mer att skriva. Fixar ett inlägg senare!
Ciao /a 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards