Belinda Henriksson

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 21:37

Har ridi Mulle nu Det har ju stormat idag också så fick rida på grus vägen, men fy vad fin han var! Min älskade superstar <3<3<3<3<3 Red inte jätte länge eftersom jag spydde strax innan jag gick ut så inte jätte hårt ridpass men helt ok ;)


Nu måste jag sova mår illa och är trött men jag bloggar just for you ändå ;)) hoppas det uppskattas ! :D


//Belinda

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 21:24

Här är ännu en läsar fråga! :)


Läsare: Kan du inte skriva kategori för kategori vilken häst du hälst skulle vilja ha? alltså a,b osv och du får inte välja dina egna!

ps. er blogg är jätte bra :)


Belinda svarar: Tack alltid rolig med feedback ;)

A-Ponny: Be Me

B-Ponny: Owen Roe, Shangana Santana, Rock Dj

C-Ponny: Tullineaskey Fear Ideas

D-Ponny: Black Trump

Storhäst: Mic Mac Du Tillard, Räven, Wonderboy 3, Rufus, Baloubet Du Rouet


Ah så ser det väll ut antar jag ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 19:34

Visste ni att Anastasia betyder hon ska återuppstå!? :)

Stasi min lilla krigare<3, vi ska klara detta varje gång vi tar två steg fram och ett tillbaka så har vi ju fortfarande ett steg fram att glädjas åt! Vi ska tillsammans fixa detta, du och jag tillsammans<3


Älskar dig för alltid Legends Anastasia <3 Now and Forever <3


//Belinda


             

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 19:33

Är rätt så där sjuk. Därför har jag inte skrivit något idag nästan. Har sovit från klockan 3 när jag kom hem tills nu. Vilket betyder att jag inte har fått rida min lilla bebus, buhu.

Kort dag i skolan, vilket var skönt när jag mådde som jag mådde.

Skriver ett inlägg senare om jag mår lite bättre. 
/a 

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 19:29

Min fina tjej<3


//Belinda


www.youtube.com/watch?v=xasuvYGIGNw


 

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 19:20

Du är som godis för ögonen Rocky 978<3


//Belinda


                                        ååååååå mums asså man kan ju bara inte få nog! lovelovelove <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 13:16

Mycket frågor ställer ni! Det gillar jag ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 7 september 2011 13:02

Läsar fråga: Ska du sälja dina C-ponnyer?

Ska du skaffa en till storhäst eller ska du ha D-Ponny?

Vad är det för häst du ska ha isåfall?


Belinda svarar: Ja, jag ska sälja mina C och anledningen är ju att jag har blivit för lång för dom så dom behöver nya ryttare att utvecklas med :)


Pappa vill ha en till storhäst men vi är lite inne på att kanske skaffa en storhäst och ev. låna någon ponny.

På storhäst så vill jag ha någon som helst har lite rutin på 130-140 nivå typ en Mulle till ;)) (Fast Mulle är den bästa som finns)!

Anledningen till att jag vill ha en ponny med mycket kapacitet och som inte har gjort typ NM är att jag ska ju snart göra min internationella debut med Mulle och då vill jag ju också kunna ta med ponnyn och och så kan vi 3 utveklas tsm för att nå dom högsta höjderna! :)


Hoppas du blir nöjd med svaret !


//Belinda


   

Ingen, INGEN kan NÅGONSIN ersätta mina känslor för DIG, MIN STJÄRNA!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards