Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2011

Av Belinda & Alice - 17 juni 2011 22:53

Verkligen ledsen alla läsare men min dator har varit sönder och den blev nyss lagad :) Hoppas ni förstår men nu är jag tillbaka och redo att blogga!

Dagens låt!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 17 juni 2011 13:28

KOMMENTERA VAFAN !!! :D:D::D::D


Puss fanny och Belinda   

Av Belinda & Alice - 17 juni 2011 10:31

Här är min tävlingsoutfit söndag !! Lördag samma uton ridbyxorna !!   Puss Fanny   

Av Belinda & Alice - 17 juni 2011 09:56

Heej  här kommer lite tips ! :D


Blogg tips:http://isabellanilsson.devote.se/ Isabella Nilsson !


Låt tips:http://www.youtube.com/watch?v=oCevEiDyS-A&feature=BFa&list=PL422AB1F514A4BEF8&index=48 Put your hands in the air !


Diss: Att det regnar !!


Hiss: TÄVLING HELA HELGEN !!!!


Puss Fanny   

Av Belinda & Alice - 17 juni 2011 09:49

Hej ! Vaknade för ca 1timme sen ! Idag blir det att rida Meija,Muffe och stellan. Mamma rider Queen och Evis Hippie !

Imon blir det av till Munkedal och hoppa Queen LD+5, LC+5!

På söndag blir det av till Askim och hoppa Meija 100, 110 !

Men ska rida så fort jag orkar -.- det regnar ju -.-' !

  Puss Fanny   

Av Belinda & Alice - 16 juni 2011 11:13

Här kommer resultat från alingsås !! Det blev ändringar oxå queen fick inte följa med och hippie hoppade LC och LB ! Så stellan var med oxå !!!


Hippie 

LC: Nolla lite lat men fin !

LB: Nolla igrunden och riktigt fin hoppade super ! I omhoppningen tyckte och att vattengraven var äckling och fick ett stop på det. Sen rev vi sista oxå !


Stellan 

LB: Nolla i grunden och var super högt över alla hinder men i omhoppningen så rev vi sista men fin var lilla bebis, men det räckte faktiskt till en 6 plats! Hahahha hade ju ställt in han i stallet så fick rida ärovarv på min gamla b-ponny Irish Cream(poppis)

LA: Nolla grymt fin finns inte s mycket att säga utan super duper FIN Nolla och allt med en 3plats :D Bebis !


Muffe

LB: Ett stopp på vattengraven i mhoppningen men fin annars !

LA: Ett stopp på trean hade ett framåt läge som jag tog bort så vi hade inget läge han hade ingen chans att hoppa ! Sen rev vi inhoppet vi skulle trava in för det var så knugligt men då lyfter han inte på fötterna och river det minsta hindret på banan lite störande -.-' !


Puss Fanny   

Av Belinda & Alice - 16 juni 2011 11:00

Heej!! Vet att jag har varit död men har inte haft tid men nu när skolan är slut blir det massa inlägg !! Just nu sitter man hos världens bästaste KELLY WESSLING kollan in hennes och Jennys blogg kellyochjenny.blogg.se ! Snart blir det att gå ner till stallet tror jag men först äta frukost ;D JAJA här kommer en bild på henne !!   

puss Fanny   

Av Belinda & Alice - 15 juni 2011 00:25

Då har man städat stallet och ridit Tony var jätte duktig på att rida och Mellis var jätte duktig och snäll<3 Men han var lite pigg ;)<3 men nu kommer en ny dag och vi tar nya tag! Jag och Pappi ska åka och handla och Mulle kommer bli jätte glad när han får se vad det är! Här kommer några bilder på benskydden jag ska skaffa till Mellis<3

*Teknik skydden ska dock ha ludd i sig då Mulle har ganska känsliga ben.

*Bootsen ska vara lika dana fast bruna.

*Och sånna här benskydd ifram med ludd!

Puss och Kram Belinda Henriksson 


   Min finase lilla prins<3 Mulle<3

     

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards