Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2011

Av Belinda & Alice - 20 juni 2011 20:09

HHAHAHH glömde min stackars katt !!

  Min älskade katt SICKO !!!!

Han är 7år den 24 JULI !! Vi har haft han sen han var 3 år och han är galen !! A ni kan ju se bilden !! xD

!!!

Av Belinda & Alice - 20 juni 2011 19:09

Här kommer en liten presination av hästarna och min katt !!

 

Master of the game även kallad Muffe ! Han är 13 år snart 14 !

Ja var ska man börja ?!? Han är min lilla bäbis! Vi har ridit MSVB tillsammans och är kvalad till MSVA men har inte ridit ! Jag har haft han i 1 och ett halvt år ! Han är otroligt söt man kan bara inte låta bli att pussa han :D

  Dandelion även kallad Stellan ! Han är 7år !Min lilla flaskhäst, hans mamma dog när han föddes så han är alltid matad men flaska ! Min lilla pussgurka! Har inte haft han så länge såvi har inte kmmit jättelångt men vi har debuterat LA men en nolla ! Han ska bli min STJÄRNA !!!

  Poetic Queen även kallad Queen ! Hon är 5år och vi gjorde vår första tävling i helgen och var nolla i LC+5 ! Hon är väldigt bråkig men snäll !!

  Meija som hon även kallas ! Har vi fött up själva, hon är 9 år ! Men jag har bara ridit henne i ett halv år ! Jag debuterade 110 i helgen men hon var så mesig -.- !



Åbackens Hip n hop !

Har ingen bild !

Hon kallas hippie ! Jag har bara ridit henne i några veckor men vi har en vinst i LB+5 !!

Av Belinda & Alice - 20 juni 2011 19:08

Vad gillar ni headern ?? :D

Av Belinda & Alice - 20 juni 2011 17:00

Någon som vill gästblogga!? Ta skansen att väljas som våran gästbloggare nästa vecka :DD


Ta nu denna chansen att sriva inför hundra tals läsare!! Och gästbloggaren kommer också få en länk till sin egen blogg som kommer synas ganska ofta här på våran blogg! Så vill ni öka eran statistik så skriv till oss så får vi se om just du blir vald!

Ni kan mejla till oss, skriva i gästboken eller kommentera men skrivskriv så fingrarna trillar av<3


PussPuss på er  

Av Belinda & Alice - 20 juni 2011 16:51

Mina finaste pollar<3


         

Av Belinda & Alice - 20 juni 2011 13:57

Ååh va glada vi bliiiiiiir<3 Vi hittade denna på mailen<3

Tack så mycket!!!


 

Av Belinda & Alice - 19 juni 2011 20:33

 
Av Belinda & Alice - 19 juni 2011 20:33

 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards