Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 23:04

asså har ridit Calle och Mulle idag började med Nalle<3


han blev det lite mjukgörande med och han var så duktig<3 finaste<3


Mulle skuttade jag lite med ett recke och en oxer inga höjder! bara typ 60-70. Fin var han pigg och fin<3


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 22:49

asså blev inte direkt kär i den här affären men den var gullig men dock va tränset jag skulle ha slug -.- men jag tänkte att det var ju dumt att åka så här långt och inte käöpa något alls så jag köpte lite små grejer ;) typ is balsam spray, läderputs från Veredus, skimmel shampoo och tre pack strumpor (tunna ofc) ;)) aja nöjd med mina köp! Sen stannade vi ju på en loppis efter att vi vart på café mums^^ Mina päron typ ba ah du kan inte fynda så jag typ drog ihop en hel plast back med grejer för typ 50 spänn! ;D aja på vägen hem så stannade vi också för att handla typ smör osv... men jag skulle köpa en Ben & Jenny <3 så lämnade 100 spänn och den kosta 50 så skulle ju ha tillbaka 50 men fick 500 xDDD hahahahhaaa men han såg att han gjorde fel så jag fick min 50 lapp ist XD! hahahaa dagens! aja har ridit och donat men ses<3


oxox Belinda


  Favvon<3

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 22:44

har inte haft tid att ösa er med inlägg idag för vi var ju på hedmans i typ 3-4 timmar! Men det var kul ;))


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 17:15

Ha tålamod vet att det är svårt men det måste ni ha för rocky storyn och så kommer inom kort men som sakt det tar tid! ;)

oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 14:00

Samma här ingen idé alls men tillslut som kom jag på en så dagen låt är:


Judas - Lady Gaga


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 12:45

idag hade jag verkligen ingen ide om dagens artist men nu har det poppat upp en i mitt huvud så dagens artist är:


Alexandra Stan


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 12:05

Ska käka frukost nudå och sen börja med stallet :)


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2011 12:00

idag är det fullt ös medvetslös seriöst! har tusen grejer att göra ska tvätta packa klippa handla asså TUSEN men ha en go dag<3


oxox Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards