Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 17:58

nu ska jag bara chilla nu här hemma med mjukisar, Pärlan och missarna kanske drar ner till Älvängen senare eller Skepplanda!? ;)


//Belinda


                   <3

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 17:34

Gbg dag 1!


LA- Det öste ner bokstavligt! Calle: Seg som helvete och bara almänt frånvarande... Stannade ut oss på första hindret?

Rocky: Pigg och glad men jag satte honom helt fel på 1.an så typ krasha i den :/ sen hoppa den enda fram till 8ab där jag tog förmycket i inhoppet så han nådde inte fram till b så ett stopp där men helt klart inte hans fel!


MSVB- Valde att stryka Calle eftersom han var som han var.

Rocky: Pigg även i denna klassen vi var bara 1 b-ponny och 2 c i klassen för alla andra hade strykt sig men ah så b och c var en klass och d var en klass. När den c-ponnyn innan mej rev och slutade på 16 fel och b-ponnyn hade haft 12 fel så kände jag pressen lite komma ;) Men vi startade och nollade grunden tänkte utgå i omhoppningen men valde att rida den också och nollade dock 2 tidsfel i omhoppningen men asså så sjukt glad var jag seger i MSVB!!!!! wiiiee<3 finaste Rocky<3


Fick jätte fina priser ett stort + ;D aja sjukt nöjd med dagen<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 17:31

jävla regn helt pisse blöt är man då!!!


//Belinda<3

Av Belinda & Alice - 18 augusti 2011 23:02

imorgon start jag följand klasser!


LA-MSVB Calle och Rocky blir det som följerm med till gbg! så nattinatti<3


//Belinda<3


     

Av Belinda & Alice - 18 augusti 2011 22:49

asså denna helgen har varit super bra och jag är så nöjd som jag bara kan bli!

resultaten kommer komma upp lite efter som så håll utkik ;)


Fredag: 120- Mulle var inte jätte taggad och jag satt och drog i honom jätte mycket och det resulterade i ett nerslag men inte hans fel!


130- achomulator bedömning, jag var super nervös för hindrena var maxade och jag frågade Sten (banbyggaren) hur brett det skulle vara (efter som jag hjälpte till att bygga, ni vet hemma klubben ;)) men han svara 145 :OOO omg jag höll på att dö för en stund! Men när jag skulle starta så tänkte jag bara lita på Mulle så går det bra! Pappa hade haft pepp talk med mej och även många lerkare så jag var ganska taggade men jag starta och rev första hindret och då bara släppte all nervositeten, klara alla hindrena felfritt och tog jokern som var en planka på 1,5 meter bred som var på 140 och med endast 2 små lådor under men jag och Mulle klara det lätt som en plätt<3


Puss Belinda

Av Belinda & Alice - 18 augusti 2011 22:37

cha, stally är klart nu allt är putsat tvättat och pållarna är badade och flätade^^ han inte rida Mulle dock men han får liute väl förtjänt vila<3 Tänkte skriva lite resultat från Laxis o ni vill ;)


Puss Belinda<3


 

Av Belinda & Alice - 18 augusti 2011 18:07

har ridit ut små turer på Calle och Rocky och dom båda var pigga och glada! mina älsklingar nu ska jag käka och sen rida Mulle!


Puss Belinda<3

Av Belinda & Alice - 18 augusti 2011 17:59

jag tänkte fortsätta blogga ett tag till då ;) hoppas ni gillar det!


Puss Belinda Henriksson<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards