Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Belinda & Alice - 20 augusti 2011 20:41

har ridit Mulle och han var så fin<3 travade i en uppförsbacke och han var duktig :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 20 augusti 2011 18:15

Har ridit Stasia nu :) Tog en skritt tur barbacka :) Min fina sessa<3

Nu ska jag rida Mulle väntar bara på att han ska äta klart ;)


//Belinda


    Gammla bilder jag vet! ;))

Av Belinda & Alice - 20 augusti 2011 17:00

drar ut och rider Mullish nu<3 ses senare<3


//Belinda


 

fix

Av Belinda & Alice - 20 augusti 2011 16:45

fixa lite med Stasi innan det är dags för Mulle<3


//Belinda


 

Av Belinda & Alice - 20 augusti 2011 14:39

Idag vart vädret mycket mycket bättre och även banan ;)
Nationell LA- Calle: Pigg och glad och hoppade super nollade och det slutade på en 4 placering!! Både jag och Annika (Min tränare/Fannys Mamma) konstaterade efteråt att han stod imot otroligt mycket i sista kombinationen i omhoppningen men vi klarade den :)

finfina Calle<3


Rocky: Lite seg men glad och kämpade på bra, vi nollade och tog en 5 placering^^ ;))

Älskadeälskadeälskade Rocky<3


Nationell MSVB- Calle: Fin på framhoppningen och på banan hoppade 1,2,3,4 felfritt och det kändes bra men sen kom en pytteliten oxer som var riktad precis mot domar "hytten" och det var jätte läskigt ;) Så tyvär uteslutna men var så nöjd ändå för han blev ju bara lite rädd liksom! <3


Rocky: Mycket piggare i denna rundan men fick en stressig framhoppning och han inte få så många bra språng som jag hade velat menmen... På banan hoppade han 1 finfint sen så fick vi inget flyt alls och jag bara drog ihonom och "måttade" men bäst som han är så hoppade han ändå<3 4 ett recke fick avsprångspunkten precis vid bommarna så ett stopp (förståndig ponnie<3) sen kom ju det jätte läskiga hindret feeemmaaannn usch va hemskt! ;) Så uteslutna men efter så pratade jag och Pappa och vi tror att det var för att det var så tungt och blöt igår så han hade lite träningsvärk men jag är super nöjd med mina fina ponnyer som ställer upp i vått och torrt även om jag ibland bara drar och bankar på dom!

Finaste <3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 23:05

ska till gbg imon och fota så skulle jag vara jätte tacksam om ni fotade mej och mina hästar :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 23:00

nu får ni nog påminna mej hur var det igentligen, ville ni ha ett inlägg om Rocky eller?

Kommentera råbra nu då så kommer det nog snart ska ni se ;)


//Belinda


 

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 22:56

Har chillat och fixat med pållarna bara kelat med dom<3 så goooa^^ nu ska jag nog glo på tv och typ bara ta det lugnt sen så blir det att knyta mej :)


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards