Belinda Henriksson

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Belinda & Alice - 3 januari 2014 23:54

Av Belinda & Alice - 3 januari 2014 17:54

You dont really wanna mess with me tonight

Av Belinda & Alice - 3 januari 2014 17:49

Att vakna nu och bara ligga kvar o sträcka på sig är verkligen ett helt underbart sätt att starta en fredag på!
Otto kom hem till mig vid 11 tiden imorse o ville ha cigg så fick ställa han på några och sen gå o lägga mig igen, hör på o somna ståendes haha.
Nu ska jag iaf snart gå upp och fixa mig lite snabbt innan Pappa kommer och hämtar mig så ska jag käka tacos på restaurangen och sen kommer Vera och hämtar mig så ska vi antagligen kolla vidare på Bäckebol! Dom hade sjukt mycke fina saker där så är väldigt sugen på att åka dit igen och se om ja kan få köpt nån sen julklapp till mig själv.. ;)

Av Belinda & Alice - 3 januari 2014 05:11

Ligga i sängen vaken mitt i natten, kolla film, dricka Cola, mysa med hundarna efter en skön kväll med världens bästa vän och bara tänka på hur underbara människor ja har omkring mig. Älskar er så sjukt mycket!
Ska kolla vidare på Jönssonligan nu (<3!) och sen försöka sova, för imon väntar en väldigt spännande, intressant och förhoppningsvis produktiv och rolig dag.. ;)

Lite inspo inlägg bland annat trillar in imon, only @belindawhenriksson.bloggplatsen.se

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards