Belinda Henriksson

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Belinda & Alice - 10 januari 2014 23:45

Möte upp Tobbe,Odin och Lindh och är påväg till Odin nu för att chilla där ikväll!

Av Belinda & Alice - 10 januari 2014 19:14

Är på tåget som strax är framme i stan nu, ska möta Tobbe och så ska vi iväg :)
Hörs sen

Av Belinda & Alice - 10 januari 2014 17:39

Vaknade nyss och har hunnit Snacja lite med Tobbe sp ska snabbt fixa mig och sen knalla upp till restaurangen o käka tacos innan Pappa kör mig till Älvängen så tar ja tåget vidare till stan o möter Tobbe sen ska vi träffa Lindh och Odin oxå :)

Av Belinda & Alice - 10 januari 2014 04:47

And it's been waiting around corners,
Since I was seventeen.
They say "Here comes a hurricane,
Trouble is her middle name!"
But I don't look for trouble,
Yeah trouble looks for me.
Hey hey!

Neon Jungle ~ Trouble

Av Belinda & Alice - 10 januari 2014 03:58

Jocke kom och hämtade mig så åkte vi en sväng och tog en promenad för att prata, så gulligt av honom att ställa upp så!
Kom nyss hem och tänkte sätta på 8 Mile även fast ja redan har sätt den, den är så sjukt bra. :)
Va med Cissi istortsätt hela kvällen oxå, tills Pappa kom och hämtade mig.
Bättre vänner får man leta efter!
Dom finns där även om man inte umgås med dom 24/7 eller träffar dom jätteofta så är man ändå så tajta och vet allt om varandra, dom finns där när man verkligen behöver de även om man inte har setts på över ett halv år kanske.
De är äkta vänner!
Skriver inlägget om vänner imon ist, ska kolla film nu och med the one and only god snyggingen Eminem<3 ååh #ögongodis #ögonorgasm #candy #baby #älskling #minbaramin

Kameran cpar fortfarande så måste fota med snapchat haha xD

Av Belinda & Alice - 10 januari 2014 01:13

Världens bästa Cissi<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards