Belinda Henriksson

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Belinda & Alice - 28 januari 2014 23:11

Har precis kollat klart på kvällens PH avsnitt samt käkat lite flingor hihi :)!
Pratade med Fanny en stund förut oxå, trevligt trevligt. Ska kolla nån film nu och sen försöka sova tänkte ja... Imon ska Fanny ringa och väcka mig runt 3.20 tiden haha xD och sen ska jag nog gå upp bara för att ställa om dygnet, och hålla henne sällskap eftersom hon ska iväg. Ska ringa lite samtal imon och sen ska jag nog in till stan och träffa en polare :)
Pöss

Av Belinda & Alice - 28 januari 2014 00:32

Mörkt fick de bli idag, grått,svart och vitt!

Jeans:Dr Denim
Tröja:Tessie
Skor:Palladium
Jacka:Svea
Väska:Vezzano
Mössa:Bling

Av Belinda & Alice - 28 januari 2014 00:28

Rättegång först på morgonen, gick hyfsat, blev dömd till 40 timmars samhälls tjänst och 2100 kr i skadestånd och brottsofferfonden.
Men helt okej !:)

Gick sen o fikade med Mamma,Pappa och Kim innan de bar vidare till polisstationen igen för att göra en anmälan..
Sen hem och fixa mig snabbt innan Pappa körde ner mig till Älvängen där ja mötte Ildar så åkte vi till stan, träffade Coffe där och snackade lite med han o gjorde lite planer för helgen! Sen kom Paow och Tobbe, Ildar och Tobbe stack i äg så ja och Paow mötte upp Gabbie och gick in o kollade lite i Nordstan och snackade som vanligt haha ;) Innan vi satte oss på Espresso house en stund.
Tog tåget till Älvängen vid 21.20 o i Älvängen kom Pappa och hämtade mig, blev nått fel på tåget i Nol när tåget skulle åka så de typ skakade till i hela tåget så stängdes de av så vi blev ståendes där i typ 10 min, tvär läskigt!:s
Har kollat lite på PH och funderar på om ja ska göra nått o äta, har bara ätit en semla och två choklad brownies idag..
Förse om ja pallar dock, hehe ligger tvär gött i soffan ;)
Pusspuss

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards