Belinda Henriksson

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Belinda & Alice - 29 januari 2014 23:13

Sho på er! Har vart i stan hela kvällen o vart med Papw typ. Vi snackade massor och hade de mysigt som alltid<3
Pappa kom sen o hämtade mig i Älvängen så åkte vi hem och har nyss kollat klart på PH, tycker Niklas skulle vart i final, helvete
Ska ta en dusch nu och sen försöka sova, skola imon och sen direkt tills tan och träffa Pauline!
Kanske träffar Alex oxå vem vet?:)

Av Belinda & Alice - 29 januari 2014 18:23

Har vart med Alex och två av hans vänner en stund och sitter nu och väntar på Pauline och Ildar som är påväg in!
Hörs snart

Av Belinda & Alice - 29 januari 2014 12:38

Godmorgon på er allihopa! Har sovit as lite inatt va någon anledning, somnade runt 06.30 och vaknade för em. Halvtimma sen.. :/
Aka ska tvätta lite kläder och sen börja fixa mig innan ja knallar upp till restaurangen och käkar lite :)
Efter de så ska Pappa köra ner mig till Älvängen så ska jag träffa en person som jag har saknat väldigt mycket!<3
Ni fårse vem senare.. ;)
Har lite bråttom nu men uppdaterar senare!!

Av Belinda & Alice - 29 januari 2014 04:17

Kan garantera er att jag kommer promenera runt i denna snygga outfiten i den tidiga sommaren! Dör ju<3 Älskar simpelt men samtidigt classy.
Kommer upp en ny imon, även den en av mina planerade sommar outfits!

(Ps. Collaget blev ganska dåligt, har precis laddat ner appen man gör dom i och håller på o lär mig de så ska öva lite!:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards