Belinda Henriksson

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Belinda & Alice - 4 januari 2014 17:06

God eftermiddag på er!:D
Igår va en ganska tuff dag psykiskt för mig som ni säkert märkte, jag har ju ett otroligt starkt psyke och de är inte mycke som påbörjar mig men de ja fick gå igenom igår, de va något som tillochmed jag fick svårt att hantera...
De tog ganska hårt på mina vänner oxå märktes, men ska fortsätta kämpa nu!

Ska nog boka en resa idag och sen så om några veckor blir de antagligen en till semester för mig..
Fan asså.

Jaja de som händer idag är iaf att jag ska träffa Vera om en stund så ska vi äta och sen träffa Emil och Tommy, senare ska vi antagligen träffa Tobbe o kanske Odin oxå!:)
Behöver verkligen en sånhär dag där ja umgås med mina vänner enbart!

Av Belinda & Alice - 4 januari 2014 05:42

Mycke som kan hända nu, måste fixa pengar nu
Myndigheter lvu, snälla Gud hjälp mig ur.

Skit i mig jag är ändå förlorad
Gatan var den ända som förstod han

Gråter inte längre
Låter ingen se de
Men såren dom är med mig
Min ungdom
Förlorad
Gråter inte längre
Låter ingen se de
Men har sorg i mitt leende
Min ungdom
Förlorad
Förlorad
Förlorad
~~~~~~~
Drömmer om dom tider som jag aldrig fick se
Och på dom gamla korten står jag aldrig bredvid
Min gamla klass sjunger "Vi har tagit studenten"
Och jag är i gränden, jagad av bängen
Gamla vänner skålar över saker som händer
Och jag är bland gängen, på gatan och säljer
Det fanns stunder då jag tänkte, det kunde vara bättre
Jag tänkte vad jag kände för att klara, stressen
Mycket som kan hända nu, måste fixa pengar nu
Myndigheter, LVU, snälla Gud, hjälp mig ut
Fast i en bubbla, kommer alltid att undra
Hur det hade vatt om vi hade fått va unga
Inte så jag tänkt, min indre vision
Var inte att bli inlåst på instution
så jag stack, med samma gamla snack
Blocket.se, andrahandskontrakt
Skillnad på en soffa och en säng
En bostad och ett hem, en kompis och vän
Dessa saker lärde mig som ung att bli man
Ändå svårt att acceptera, min ungdom försvann

Gråter inte längre
Låter ingen se det
Men såren dom är med mig
Min ungdom
Förlorad, förlorad, förlorad

Gråter inte längre
Låter ingen se det
Men har sorg i mitt leende
Min ungdom
Förlorad, förlorad, förlorad

Jag skriver för min bror, som är kvar där jag brukade bo
Tjugotvå bast med sin sjuka mor
Han är ett lutande torn för allt som han har gått igenom under ungdomen har fått honom att sluta tro
Samma gamla pappa stack så han fatta snabbt
Han hoppa av i andra ring och börja langa hash
Såg sina vänner ta studenten när han åkte fast
Bakbunden mot en ainabil när allting brast
Han tog sin plats i ett gäng med dom stora och sa "skit i mig, jag är ändå förlorad"
Problemen haglade, kronofogden jagade
Skulder upp till öronen och hela världen hatade
Gatan var den enda som förstod han
Och alla andra som fått ungdomen förlorad
Gatan var den enda som förstod han
Och alla andra som fått ungdomen förlorad

Gråter inte längre
Låter ingen se det
Men såren dom är med mig
Min ungdom
Förlorad, förlorad, förlorad

Gråter inte längre
Låter ingen se det
Men har sorg i mitt leende
Min ungdom
Förlorad, förlorad, förlorad

Pappa gav mig verktyg innan han låsted in
Fick lära mig att använda dom själv
Jag växte upp bland kriminella, pundare och själv var jag en blandning av dom båda och jag skäms
Men ändå inte
För jag var ung och lika dum som du säkert var
Men ändå inte
Lite värre än så och ärren består
Även fast såren har läkt så värker dom ändå
För brnden tog min ungdom, mina vänner och mina lungor
Jag hängde runt i klungor med grodor på våra tungor
Och var det nån som sa nått så reagera vi med våld
Tills polisen kom
Socialen ville ta mig, bängen ville ta mig
Fienden gav mig kniven, men Gud ville inte ha mig
Men jag lärde mig inget av det
In på kåken efter rånet, av misären blev jag galen
Bilder jag ser, smärtar en del
Och förr var den i bitar nu är hjärtat mitt helt
Fast denna världen är skev, ja hela världen är det
Men vi lever och lär tills vi drar dit stjärnorna är, yeah

Gråter inte längre
Låter ingen se det
Men såren dom är med mig
Min ungdom
Förlorad, förlorad, förlorad

Gråter inte längre
Låter ingen se det
Men har sorg i mitt leende
Min ungdom
Förlorad, förlorad, förlorad

Av Belinda & Alice - 4 januari 2014 03:57

Kändes förjävligt till en början men nu så bara känner ja mig likgiltig typ.
Kändes som att allt skulle fuckas typ en efter att ha pratat lite snabbt med Pappa så känns de som att ingen skulle bry sig något större om ja hamnar där eller inte.

Mycke spring o mycke knas, min bästa vän älskar dig över allt annat, mina underbara djur älskar er mer än allt på jorden, mina vänner ni är guld värda<3

Abidaz ~Benägen

Ska antagligen ringa min soc på måndag och sen börja packa.

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards