Belinda Henriksson

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Belinda & Alice - 21 januari 2014 23:56

Imon ska jag förhoppningsvis boka en tid för att göra gelé naglar, ögonfrans förlängning och hår tid! Åh är så sjukt taggad, de är första gången ja gör gelé naglar så de ska bli spännande :) Ända problemet som ja är lite orolig över är att ja har typ blivit helt handikappad när ja har haft lösnaglar innan men tror de ska gå bra! Hoppas på de iaf...:)

Vill göra liknande dessa fast kanske en aning kortare..

Av Belinda & Alice - 21 januari 2014 21:57

Tänkte berätta lite om va ja bar för aktiviteter planerade dom kommande dagarna till helgen!

Onsdag:Rida hästarna,köpa gymkort,åka till stan och träffa Coffe och lite annat folk (inte bestämt)
Torsdag:Rida,gymma,stan
Fredag:Rida,gymma?,möta Coffe och åka till mig,fest i Alafors!
Och till helgen ska jag, Pappa och kanske även Coffe iväg och kolla på lite nya hästar!:D
Happy times
Nu börjar PH kisses

Av Belinda & Alice - 21 januari 2014 21:10

Äntligen är internetet fixat här hemma så nu blir de bloggning som vanligt alla Belinda style ;)
Mamma kom och hämtade mig strax efter 3 i eftermiddags så åkte vi till Alafors och träffade Coffe snabbt och hämtade lite saker ja hade hos han, sen drog vi vidare och möte upp Pappa i Nödinge så va vi på soc möte, fick reda på att ja har rättegång på måndag och att ja förmodligen får LVU.. :/ Jaja har möte nästa tisdag igen så vi får väl se då.
Ska även få ungdomstjänst men de är inte bestämt hur många timmar än:)
Just nu står ja och lagar mat iaf, ska käka och sen försöka se lite på PLL innan PH börjar, har börjat följa de lite smått faktiskt bara för tidsfördriv typ haha!

[Bild]

Fin frukost ja fixade imorse va?!<3

Av Belinda & Alice - 21 januari 2014 19:25

Ska bara fixa en sak snabbt bloggar strax har massa att skriva haha xD pöss

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards