Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Belinda & Alice - 6 januari 2014 13:34

Friserade, spolade ben ich rejält borstade, så fina! Nu är de Lilla Röds tur så ska ja fota henne oxå. Har gått en promenad med alla hästarna oxå och Pappa har fixat stallet så snart ska ja duscha och sen kommer Vera så drar vi o käkar pizza, möter Julia snabbt och sen åker ja o Vera till Kungälv o träffar Emil!:)

Av Belinda & Alice - 6 januari 2014 06:28

Ja och Vera åkte och hämtade Emil förut så va vi o träffade Alex innan vi åkte till Tommy och softade ett tag tills ja nästan somnade på Emils arm under filmen haha ;)
Sen åkte och och Vera hem till henne och käkade innan vi blev tvinga att åk till Trollhättan där ja började bråka med några bönder, som tur va sp fick vi visat dom deras plats på jorden haha! Bäästiss<3
Nu så kom ja typ nyss hem för kanske 30 min sen och har snackat lite med Omar så ska nog sätta på nån film och sen sova :)
Imon ska jag städa tidigt med Pappa, innan ja ska fixa hos hästarna och rida alla om de inte pissregnar, sen ska Vera hämta mig efter ja har duschat så ska vi upp till Pappa i Affären snabbt och sen åka o träffa Emil ;)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards