Belinda Henriksson

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Belinda & Alice - 26 januari 2014 17:44

Haft världens kaos morgon men måste ändå tacka min underbara familj och mina vänner som har ställt upp för mig hela dan!<3
Är påväg till stan nu för att träffa lite folk och bara chilla typ :)
Vi hörsnsenare !:)

Av Belinda & Alice - 26 januari 2014 14:38

Godmorgon! Idag väntar en ganska chill dag faktiskt, skönt!
Ska fixa mig snart sen åka in till stan och möta Oggy en stund och sen kanske träffa Coffe och Kevin och några fler.. Fårse ,ite på de, annars åker ja junbara hem efter att ja har träffat Oggy:)

Igår vaknade jag och Coffe ju inte förens 14 på dan så vi gick upp till Pappa som körde ner oss till Älvängen så vi fick handlat lite mat och sen hemigen, väl hemma gjorde vi tacos och sen fixade vi oss snabbt och stack till Älvängen där vi möte Ildar,Emma och Charlie! Sen stack jag,Coffe och Ildar till stan och möte Tobbe och Lindh. Väl där in kom sen Paow,Amanda och Amanda så vi gick o tjötade lite typ, Amanda hade med sig sin söta hundvalp Nattis oxå, ååååh va söt hon va<3
Runt 22-tiden tog ja tåget till Älvängen och där träffade ja Emma och Emely så fick sjuts hem av Emma och hennes Pappa:)

Ska fixa mig nu brb

Nattis sover i Amandas jacka

Sötaste Coffe och Kotten

Av Belinda & Alice - 26 januari 2014 02:54

Något som ja verkligen har fått upp ögonen för är piercingar. Ville för typ tre år sen pierca mig i naveln men mina föräldrar tyckte att ja skulle vänta lite så att när ja väl hade tänkt igenom de så skulle ja få.
Kastade den tanken då ganska direkt för jag har inget tålamod och ja vet hur min smärtgräns är när de kommer till piercingar.
Men nu har ja ganska länge tänkt på två piercingar i enskildhet, naveln och tungan! Är dock fortfarande lite tveksam när de gäller tungan men naveln har jag helt bestämt mig för nu:)
Fårse när de blir av dock.. Hehe ska prata med Pappa imon!:D

Sen en annan rolig sak som jag har funderat på länge men som ja nu verkligen har börjat kolla runt på är en tatuering, iiih ee helt glad i hela kroppen, har alltid vart rädd för smärta som kommer genom piercingar dock aldrig för sprutor eller slag, är dock livrädd och stört vägrar sprutor i fingrarna de ee de värsta ja vet.. :o Iaf tbx till sak, ska tatuera mig på min födelsedag tänkte jag, ska bli så kul för tänker planera hela min födelsedag full med roliga saker, allt från smärta till kul med mina underbara vänner<3
Ska kolla vidare på lite olika piercing ställen nu, pusspuss ;)

Av Belinda & Alice - 26 januari 2014 00:13

Har börjat räkna ner dagarna som är kvar nu tills ja får ett besked om de blir lvu eller om ja klarar mig undan.. Börjar faktiskt bli ganska nervös eftersom rättegången är på måndag och sen ett sista möte med soc på tisdag.
De finns däremot en chans att ja får en lägenhet tilldelad om ja slipper lvu eller så blir de ett sorts ungdomshem men de lär ja ju få veta på mån/tisdag.

There's a place downtown where the freaks comes around, theres a place i know if your looking forma showa where they go hardcore

Av Belinda & Alice - 26 januari 2014 00:01

Skrev ett ganska långt inlägg förut men precis som igår försvann de -.- Aja skitsamma, brb

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards