Belinda Henriksson

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Belinda & Alice - 20 januari 2014 16:23

Fick dessa tre bilder av Isabella nyss, Mulle trivs super bra och har även fått en liten lek kamrat i form av en Amerikans miniatyr hingst, hur gulligt!?
Vet att Mellis kommer få de toppen bra och önskar dom all lycka till!
Kommer naturligt vis fortsätta att uppdatera er om hur de går för Mulle så ni får följa honom:)
#världensbästastorhäst

Av Belinda & Alice - 20 januari 2014 16:11

Mitt internet hemma har domsaga hackat sönder så kan bara va inne på nätet ibland när de finns wi-fi :(
Men gör de bästa av situationen tills de blir löst!
Tog en lugn morgon framför tvn med en god frukost och hundarna.
Har fixat mig och är nu i affären så ja kan kolla igenom lite på ipaden :)
Pappa ska snart köra ner mig till Älvängen så ska jag ta tåget till stan och möta Pauline så ska vi antagligen kolla i lite affärer och kanske ta en fika!
Sen åker jag nog hem runt 22 tiden så får Pappa hämta mig i Älvängen igen så blir de Nanna kudden.
De va nog allt just nu iaf men ska försöka fota lite idag iaf så ja kan lägga ut lite nya fina bilder här imon förhoppningsvis!:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards