Belinda Henriksson

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Belinda & Alice - 27 januari 2014 02:19

Jeans:Dr Denim
Tröja:Pierres mjukis
Jacka:Jofama by Kenza 9
Skor:Palladium
Halsduk:Lindex?
Väska:Vezzano

Av Belinda & Alice - 27 januari 2014 01:59

Har sån besluts ångest verkligen, ni som har följt mig ett tag vet ju att jag verkligen skiter totalt i kärlek men den senaste tiden så känns de som att ja har kommit en ganska nära typ. När ja tänker på de så blir ja typ helt glad i kroppen men när ja sen tänker på en annan så känns de som att ja borde kanske satts på den ist?
Och sen kommer den tredje personen och då får ja känslan va fuck it, igen..
Känner mig ganska förvirrad men ska ta kvällen nu till att tänka igenom de ordentligt och se hur ja vill göra.
Va ja vet så tycker person 1 och 2 om mig men är osäker. Har ett ganska långt förflutet med 2 men med 1 har jag oxå de, litar på båda två till tusen och vet att dom skulle ställa upp om de vore nått men vet verkligen inte hur ja ska tänka i den här situationen.
Har vart lite kaos med 2 men vi har hållit kontakten genom allt finns så mycke känslor och minnen med honom som ja aldrig kommer glömma. Jag och 1 har oxå fantastiska minnen och även här har de vart mycke känslor, vart bergodalbana med båda dock har jag och 2 vart som fastklistrade i varandra och aldrig haft ett bråk eller tjafs.

Är helt mind fuckad typ :s vet inte in eller ut längre typ haha..
Ska ta en funderare

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards