Belinda Henriksson

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Belinda & Alice - 24 januari 2014 18:17

Sitter med Ildar och Erik o väntar på Tobbe som ska komma strax. Ska väl chilla med dom en stund medansvar ja väntar på Pauline och sen träffa Coffe!
Pusspuss

Av Belinda & Alice - 24 januari 2014 18:15

Av Belinda & Alice - 24 januari 2014 12:42

Har kollat lite serier på iPaden nu under förmiddag och även tvättat lite kläder, väl behövligt haha!
Ska strax ta en dusch och sen gå upp till Pappa, ska se om ja hinner käka på restaurangen oxå innan Pappa ska köra mig till tåget..
Har lite bråttom nu hehe så hörs sen :)

Av Belinda & Alice - 24 januari 2014 01:27

Har kollat några säsonger med VS fashion show nu, ska sätta på nån film och sen sova tänkte ja. Imon ska jag upp relativt tidigt för ska hinna fixa stallet,duscha o fixa mig samt gå upp till Pappa innan han ska köra mig till tåget för ska möta Pauline i stan vid 2 tiden! Vi ska gå och kolla i affärer, ta nån fika, ja en heldag i stan helt enkelt:)
Sen ska jag möta upp Coffe på kvällen så ska vi hem till mig och ta en filmkväll ist för att dra på festen i Alafors.

Möte Tobbe förut oxå när ja och Kevin stod utanför tåget o tog en cigg med Alex så hälsade snabbt på honom och sen gick vi på tåget, haha sen möte vi Ildar och Stoffe i Älvängen haha!:D När Stoffe sen hade åkt kom Pontus,Johan och Jesper så vi tjatade lite med dom sen stack ja o Kevin snabbt till Ica och sen till bussen!
Haha rörigt jaja ni får leva med de ;)

Här är några bilder på Kevin som ja tog lite snabbt när ja tvingade han att springa upp för trappan hahaha xD (suddiga, ja vet men dom är tagna i farten haha)

[Bild]

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards