Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2011

Av Belinda & Alice - 30 juni 2011 00:33

Min dag i korthet!


Lunch med pappa och hans jobbar kompisar på motellet^^

Ridit Rocky<3

Chillat och bloggen

Ridit Calle<3

Ridit Mulle<3

Fixa stallet


Ah typ så ;) men nu taggar jag för min "riktiga" dressyr debut på LERK med Mulle<3 hahahahaa lokal LB:1! Jag, Fanny och Lydia kommer äga sönder alla små dressyr nördar^^ ;)


Belinda Kung Henriksson  

Av Belinda & Alice - 29 juni 2011 20:23

Hej idag vaknade jag hos Belinda, vid elva kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Moije (vår åring). Han har ett jättestort sår i karleden som kommer från en växt som finns i hagen så imorgon ska vi flytta på dom. Sen när jag kom hem så badade jag sen sola ! Klockan 18.00 tränade jag för Sten med Meija, kan ju säga att det gick piss ! Hon kollade på allt och alla hade bara lust att slå ihjäl henne (neee hahahahahha) !

 

Puss Fanny   

Av Belinda & Alice - 29 juni 2011 20:21

För låt för den dåliga uppdateringen men vi vill ju inte sitta inne hela dagen när det är sommar :D


Puss Fanny och Belinda  

Av Belinda & Alice - 29 juni 2011 00:00

Ni får ursäkta men jag kan seriöst inte sitta inne denna varma och goa sommar dag och glo på en dator,man har ju ett liv! ;)

But see ya later babes


Love Belinda the great one Henriksson  


  Mulle efter felfri 130 debut i Askim på bilden taggar vi inför omhoppningen! (bedömningen var A:1a)

Av Belinda & Alice - 28 juni 2011 23:54

Chacha bloggen !! Fanny och Belinda här och vi har mobbat sönder oss själva! hahahahaa<3 Igår red vi barbacka i hagen på Calle och Rocky ;D Och Idag red vi hemma hos mig(fanny) Vi delade vi på Meija och Hippie vi red pogram !!


Puss Fannyoch belinda  

Av Belinda & Alice - 27 juni 2011 14:51

cha! Fanny är påväg hit med bussen och jag bara väntar och väntar! Ska bli så kul^^

Hon ska hjälpa mig att träna imn LB:1 för jag ska rida dressyr på Mulle på Torsdag på LERK! Fanny ska ha Meija och Lydia Caletto hahahahhaa vi får se vem som vinner?

Ska nog rida en polle nu innan Fanny kommer så jag får nog sätta igång! Men rsultaten kommer inom kort... Men kan ju säga att dopning kommer ingå i inlägget då jag och Mulle utsattes för det igår.

Vänta med spänning på det inlägget ni så rider jag sålänge ;)


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 26 juni 2011 23:08

Min outfit ! Idag och igår !

1. GPA speed air evolution Hjälm

2. RPC tröja

3.Mountain horse ridbyxor

4. Pioneer stövlar


Puss Fanny !    

Av Belinda & Alice - 26 juni 2011 23:04

Här är Meijas Outfit från idag ! Dressyr !

  

1. morris nolan träns

2.Albion Sadel

4.Grå döskalle lindor fram

5.Svarta glitter lindor bak !


Puss Fanny   

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards