Belinda Henriksson

Alla inlägg under september 2011

Av Belinda & Alice - 15 september 2011 22:08

NINJA LA SILLA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Av Belinda & Alice - 15 september 2011 22:05

cha, har ju som jag nämt tidigare knarkat läkerol så jag kan faktiskt andas igenom näsan nu xd! aja har iaf ridit Rockf och Nallf<3<3 fina<3 Rockf=GALEN<3 Nallf=FIIIIIN<3


ska glo lite tv nurå sen sova liiite graaana ;)

men ett till inlägg blir iaf innan jag knyter ihop för dan!


//Belinda


   

Av Belinda & Alice - 15 september 2011 21:36

fan asså! logga in på fb och det första man ser är att joy<3 har skrivit ett inlägg om dressyrmupparna, dom dr små jävlarna har skrivit massa jävla skit om henne och hennes familj på sin blogg. jävla töntar! seriöst skriver dom ett till litet jävla ord om henne så ser jag fan till att den där jävla bloggen försvinner från jordens yta! så läs detta era jävla nobodys, joy du är underbar och det vet du så låt dom inte påverka dig utan vänd dig om och ge dom inte en enda blick. Joy Wasserman glöm aldrig vem du är och vad du står för! Det är ju ingen idé att dom änns skriver sånt skit för den ända som ändå vet hur det igentligen är, ja det är ju du<3


//Belinda


  Bild på fina Joy och söta lilla Fransi<3

Av Belinda & Alice - 14 september 2011 21:06

Åh vad irriterad jag är nu.

Fan vad jag stör mig grovt på vissa speciella. Kanske inte borde nämna namn.


Men ah, ska strax sova. Ingen skola imorn, är för sjuk. Lite skönt att kunna sova osv. Får tid att plugga lite, vilket jag behöver. haha!


Ska dra mig och ringa ett important and very secret samtal.


Hörs imorn eller om en stund, hoj!

Av Belinda & Alice - 14 september 2011 16:42

åååh vad glad jag blir när ni ställer mycket frågor!!! aja en läsare undrade vad jag har för sadlar på mina påller :)


Jag har på Calle en svart Knights hoppsadel!

Mulle har sin bruna equipe grand prix sadel!

Rocky och Anastasia brukar också ha Mulles sadel :) kanske är svårt att tro men den passar faktiskt väldigt bra på dom! Har provat att tävla med den på Calle men den är lite för "tung/stor" för lillen ;)<3


//Belinda


    (har lite fler sadlar men det är dessa jag använder mest!)

(

Av Belinda & Alice - 14 september 2011 16:40

vädret är ju elit nu asså ;) får se om jag kan rida idag eftersom jag är sjuk men hoppas det iaf !


//Belinda

Av Belinda & Alice - 14 september 2011 14:54

Dm i Gäseneryttarna i helgen.

Förra Dm:et kom jag ju tvåa.  Bland dom första tävlingarna med Supreme, haha.

Hoppas det går lika bra nu  


Är fett förkyld, illa!
Kan knappt andas genom näsan och har hur ont i min hals som helst.

Usch alltså.
Men skönt med bra väder iallafall!
Ska försöka släpa mig ner och rida supreme om en stund. Haha, stackars mig alltså.


Inget bra på teve heller. Alltså jag dööööör snart!



Älskar låten   

 

/alice

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards