Belinda Henriksson

Alla inlägg under september 2011

'

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 16:39

Ska strax börja packa lite inför imorgon. Har inte riktigt bestämt om jag ska ha kavaj eller tröja, haha.
Måste rida dessutom, är för sjuuk.. Hostar hela tiden och mina halstabletter håller på att ta slut.


/alice 

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 15:01

jajajaa now är jag hemma, har vart på the school och haft möte med rektor Ingvald och mina två lärare Anina och Sara ;) det var ett bra möte och jag och Ingvald pratade igenom en hel del ! det var väldigt skönt att få prata ut :) aja har fixat lite med pållisarna samt mockat the stall och strött nytt, fint och ny bäddat ;D iaf ska käka nu och sen fixa lite mera med hästarna ! aja ni får leva vidare en stund tills jag uppdaterar nästa gång ^^ och Alice xD<3


//Belinda


  Want you to make me feel like I´m the only girl in the world <3

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 14:58

om du fick fråga men 1 sak bara 1.

vad skulle du fråga?

LOVAR att svara helt ÄRLIGT<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 14:45

till Joy !


 <3 ah, verkligen! Man undrar ju vad dom/hon tänkte!? ;(( <3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 12:15


Lite film från träningen igår. Det gick rätt bra ändå. Han har börjat lyssna mer och mer på mig nu. Känns som vi är påväg åt rätt håll iaf! 

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 11:52

Nyvaken & lite pömsig.

Blev ingen skola idag heller. Vaknade vid 4 inatt av att jag hade hur ont i mina öron som helst. Så jag har antagligen fått öroninflammation.

Men ska självklart tävla imorgon ändå!

Ska strax lägga mig i ett varmt bad också. Myyys.


Har riktig beslutsångest vad jag ska anmäla på änglahoppet!

Antingen lilla rundan som går i;

Fredag - Lätt a

Lördag - Lätt a+5

Söndag - Final ; Msvb. Consulation; Lätt a


Eller stora rundan som går i;

Fredag - Msvb 

Lördag - Msvb+5

Söndag - Final; Msva. Consulation; Lätt a


Eller bara mixa alla & ta lätt a, Msvb & sen lätt a på söndagen.


Får se lite hur det går på kommande tävlingar också!

Nu är min pizza klar (varför känns det som att så fort jag skriver här ska jag äta pizza? haha) så jag ska lägga mig i badet.


/alice 

Av Belinda & Alice - 16 september 2011 08:46

hektisk morgon! Anastasia hade rymt så fick springa ut och fånga henne, sen fick jag ju gå runt hela jävla hagen och leta efter hål!!! ;( aja men planen idag är fixa en läxa och plugga lite sen också packa osv för DM imon och fixa lite för Fannys ankomst ! Kommer bli sååå kul ;DD

aja men det blir fett nice  asså<3 Vill ni ha outfits på hästarna och mej ele? Alice gör säkert också en om ni frågar! :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 15 september 2011 22:12

ihelgen händer det gräääjjjor! ;)) hiihihii Fanny banny BÄST bus kommer hit på Lördag kväll efter vi har vart på DM (hon följer med oss hem därifrån) :) och jag ska färga hennes hår sen på Söndagen blir det salu visningen på Ale ridsport med Rocky, Calle och Anastasia :)


ah typ så är min helg ;D

nighti night<3


//Belinda


                  Fanny och Olle får avsluta denna dagen <3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards