Belinda Henriksson

Alla inlägg under september 2011

Av Belinda & Alice - 22 september 2011 20:46

Idag hann jag bara med Calle hade igentligen tänkt mej ett lungt och fint dressyr pass men han var VERKLIGEN inte på "dressyr humör" så han höll på att tjura och ville inte gå fram, så jag ändrade mej och jobbade med lite bommar ist och det var MYCKET roligare tyckte Calle <3 ;))


//Belinda

Av Belinda & Alice - 22 september 2011 20:41

imon kommer det folk och provrider ponnysrana !!! så kul ! så ska förmodligen vara ledig från skolan imon :) men som tur är så har vi "bara" friluftsdag imon så jag missar ju inte nåra ämnen ^^


//Belinda

Av Belinda & Alice - 21 september 2011 21:48

Mina Pioneer stövlar är sönder :////! så dom ska in på lagning och ännu ett par ska införskaffas ;)) men dem nya blir nog ett par tretorn ! mina tretorn är ju försmå så har bara Pioneeren att rida med !

Han någon av er märkt några problem med era stövlar?


//Belinda


 

Av Belinda & Alice - 21 september 2011 21:44

stallet klart och 3 hästar är ridna ! nu ska jag fixa nudlar och sen SOVAA<3 men asså Mammi har varit hät nyss också ;) vi kelade och myste med misse ungarna :) PÖÖSS på det<3 ah ha en go kväll <3


//Belinda


 

OMG

Av Belinda & Alice - 20 september 2011 20:17

jag håller serry på att somna ! vad äre för fel på mej? aja jag L.O.V.A.R att jag ska uppdatera mera + BÄTTRE imon <3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 september 2011 19:25

blaa, fyy vilken lång dag började med ett tandläkar besök och sedan så vare skolan ;) usch och fy va lång skolan var men också otroligt rolig vi fick många skratt på lektionerna och det var allt jag behövde för en bra dag ! iaf kunde inte uppdatera direkt efter skolan för jag har varit med Pappa på hans jobb suttit i välten som han kör och spelat kort på datan x)) men vi har varit och handlat nu ochh jag övertalade Pappa att köpa 1 Ben&Jerry till mej !!! gott men Pappi håller på att göra middag nu och vi ska snart se på halv 8 hos mej :) ha en goo kväll <3


//Belinda


Av Belinda & Alice - 18 september 2011 21:03

usch vilken lång dag ! visningarna har gått bra och det var en familj som var briktigt intresserade av Calle ^^ såå kul! för han och den lilla tjejen var så söta tsm <3 ah det var en som provred Anastasia också men jag fick ingen "bra" känsla när hon red för hon provred åt sin lilla syster som inte ens var där ?

ah det var ingen som provred Rocky men seriöst det var typ 3 pers kvar när jag visade mina två sista !

Men jag ska nog slagga nu för jag håller på att somna nu ;)) natti<3


//Belinda


ps: resultaten kommer upp förmodligen imon så håll koll !


     Fina Nalle<3

Av Belinda & Alice - 18 september 2011 11:48

Hej alla där ute. Har lite smått bloggtorka för att vara helt ärlig. 
Men tänkte tipsa om en frågestund på min egna blogg!

http://bbaraalice.bloggplatsen.se/2011/09/18/6262732-fragestund/#kommentarer




Nu väntar jag på Michaela, som kommer när som helst. Vi slänger nog upp ett inlägg senare!
puss /alice 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards