Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2011 15:23

Ska gå ut och rida i det super fina vädret nu Anastasia ska börja<3 sen blir det att rida ut med Manda senare rida resten av mina pållar!

Love my life<3


//Belinda


 

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2011 15:20

För ikväll kommer dag nr 2!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2011 15:16

Skulle ni gilla om jag gjorde flera outfits och så?

(Kan även göra "icke" häst outfits utan vanliga också om ni vill!)

//Belinda


     

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2011 15:13

Ah den nya headern är ju uppe men som ni kan se så är det lite olösta problem med den xd men det ska nog lösa sig ska ni se men av det ni ser vad tycker ni hiss/diss?


//Belinda

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2011 15:08

cha, skolan idag då vi åkte in till gbg och hade statsvandring -.- Menmen kul, jag,Emma,Maria,Lukas,Felix och Robbin gick till Subway när vi skulle käka lunch efter en stund kom Mickis och Isa också ;) Kul första gången jag åt Subway men det var riktigt gott^^ Men ah när vi kom hem sen så gick jag ner till koisken där Pappa väntade på mej ;) Och vi åkte hem! Ah typ så kul har min dag vart xDD


//Belinda

Av Belinda & Alice - 22 augusti 2011 21:23

Det är många som vill veta mera om mej som ty mina päron osv... Så gör en somhär som ni kan läsa ;) Kommentera bra nu då så kommer lite överraskningar längre fram !


Dag 1 Jag presenterar mej (skippar den ;)

Dag 2 Min första kärlek

Dag 3 Mina syskon

Dag 4 Intressen

Dag 5 Vad är kärlek?

Dag 6 Min bästa vän

Dag 7 Den här dagen för ett år sen?

Dag 8 Ett ögonblick

Dag 9 I min godispåse

Dag 10 Musiksmak

Dag 11 Mina föräldrar

Dag 12 I min handväska

Dag 13 Mitt/Mina sminktips

Dag 14 Såhär gör jag mitt hår

Dag 15 Mina drömmar

Dag 16 Barndoms vän

Dag 17 Mitt favoritminne

Dag 18 Ett pinsamt ögonblick

Dag 19 Detta ångrar jag

Dag 20 Mina förebilder

Dag 21 Mina dåliga sidor

Dag 22 Detta hade jag på mej idag

Dag 23 En önskan

Dag 24 Det här får mej att gråta

Dag 25 Det här är jag bra på

Dag 26 Mina rädslor

Dag 27 Min favoritplats

Dag 28 Det här saknar jag

Dag 29 Min favoritresa

Dag 30 Om det här vore min sista dag


Hoppas att ni gillar detta glöm inte att kommentera jag LOVAR att det kommer vara värt det!!! (Vänta och se)


//Belinda


 

Carneval Night<3

Av Belinda & Alice - 22 augusti 2011 21:12

Har haft en riktigt go dag i skolan faktiskt! Kul att träffa alla kompisar och så ;) Men ah efter skolan tog jag bussen till Älvängen centrum och käka lunch med Pappi, sen hem och chilla i några timmar typ ^^

Har ni haft en bra dag?


//Belinda

Av Belinda & Alice - 22 augusti 2011 21:11

min jävla data laggade sönder förut så kunde inte skriva förut :/ aja men nu är den fixad xDD


love to you<3


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards