Belinda Henriksson

Alla inlägg under september 2011

Av Belinda & Alice - 26 september 2011 20:26

mmmmm va mysigt väder -.-´ men bara att göra det bästa av situationen! Vart ute och ridit Rocky han var såååååå otroligt stark !!! kunde ju inte trimma igenom honom ordentligt som jag hade tänkt för det var pisse blött så jag fick rida på vägen men han släppte på spärranrna mot slutet och var fin<3 Blev inget intensivt utan bara känna lite på honom :) nu ska jag ta ett STORT glas vatten och sen bara chilla ;) imon eftermiddag/kväll så KANSKE jag berättar vad det var som min Pappi lovade mej ;)) ps idag gjorde han det igen överraskade mej ! han hadde köpt 2 st Japp mums<3 tack världen absolut bästa Pappa<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 26 september 2011 16:34

my name is Belinda <3 jaja ;)) hihihii ee på lite bus humör ! Men aja home from the skola nue bläää på det ! fast myckt skratt och kul ändå vare idag underbara kompisar <3 iaf har varit på Pappis jobb enstund nu och ska etea liiiiteee MAT nää men är svin hungrig åt inte mycket alls i skolan ! så nu ska jag mölla hahahaha ja men sen ska jag trimma på min älskade Rocky 978 <3 det är jätte många som ringer på annonserna nu jätte roligt men dom felsta är intresserade av Rocky, men det är några som är intersserade av Anastasia och Calle oxå :) täää men hare bröö så bloggar ja mer sen, love ya!


//Belinda


Av Belinda & Alice - 25 september 2011 18:28

tja idag har jag gjort NADA verkligen NADA <3 aja men väntar på Fanny nu så får väll se om hon kommer snart ?? ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 25 september 2011 16:29

 

Av Belinda & Alice - 25 september 2011 11:56

ååhhh jag har VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTA PAPPA <3 iförrgår kom han hem med en mörkblå equiline tävlingströja, ett par SUPER SNYGGA Mountien horse ridbyxor och en ny skorta ! igår så kom han hem med hårfärgnings medel och lite annat smått och gott ;) och idag så berättade han en sak som både gjorde mej SUPER GLAD och ganska orolig :() Min Pappa är BÄÄÄÄST <3<3<3<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 25 september 2011 11:54

fyy hjälpte precis Pappa skala lök och fyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mina ögon blev helt totalt ner grinade typ @@@ usch och blää och fyy DAGENS DISS!!!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 25 september 2011 11:43

näää det är inte jag om det inte är något SUPER DUPER KUL som ska hända samma dag eller dagen efter !? ;)) yeeh men Pappa håller på att göra lunch, lite trist äre idag för ja skulle igentligen till Trollhättan idag med Mullis och tävla 2 små klasser (bara för att få lite flyt), men igår kväll när ja tog inhan för att irda och fixa med honom så var båda hans bakskor lösa så jag kunde bara ta en lungn skritt tur på han. Så jag tycker inte det var någon större idé att åka ;)

Spara på min gulle pojk <3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 25 september 2011 08:56

Tänkte bara säga god morgon och be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men har ju varit i Skåne hela helgen, så har varit busy busy!

Winnerbäck var gööör bra live!! Berättar mer om helgen senare, för nu drar jag iväg och kollar på klubbhoppning i mellerud, haha    

 


åååh min babe

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards