Belinda Henriksson

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 1 oktober 2011 23:11

Tävlade ju idag lite genrep inför GP nästa helg :)


LB+5: Rocky- super fin vi satten bra nolla och det räckte till en 2:a placering! (blev slagen med 1 tiondel) ;)


Calle- Seg som HELVETE! han stannade på 4 sen hoppa han den och 5 efter 5 gjorde jag halt och utgick... Va så trött på att han ska tjura! Men samtidigt så kan jag inte skylla allt på honom heller för jag är för stor och han HATAR inomhus tävlingar :)


LA: Rocky- Nolla superfin<3 in till omhoppning (var bedömning A:1a) vi gick ut först efter att ha startat först i grunden. Jag råd frågade Annika (fannys mamma/min tränare) om några vägar åh lite sånt :) Hindrena höjdes till 110 och jag och Rocky fick start signal, vi satten en snabb och felfri omhoppning och det räckte till Seger! Vi var även ända starten i Kat. C som nollade både grunden och omhoppning ;)) Finaste ponnyn<3


Calle- Fanny satt på hans rygg nu han bara hjälpa henne vid oxern på framhoppning då det var tätt imellan, men det såg jätte bra ut och Calle såg pigg och glad ut! På banan vare samma sak som med mej! SEG! Fanny red jätte bra och gjorde INGA fel! Han stoppade på 1 sen hoppade han den och 2, innan han stannade på 3a. Men nu har jag verkligen insett att han är INGEN inomhus ponny! Han vill inte när det är inomhus :)


Super nöjd med dagen ;)) Fina pållisar<3

Tog någon bilder? mejla belindawhenriksson@hotmail.com


//Belinda


    Jag har lite bild brist just nu ;)

Av Belinda & Alice - 1 oktober 2011 23:05

kunde bara inte låta bli att uppdatera mera !;D

resultat och annat inom kort... ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 1 oktober 2011 22:33

as trööött efter en lååång dag med tävling! Fanny är här och har färgat mitt hår ;)) men nu ska vi sova<3


//Belinda


PS Rocky var KUNG idag<3<3<3<3<3


    

Av Belinda & Alice - 1 oktober 2011 18:04

sen blir de räls, buhuuu


/alice

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards