Belinda Henriksson

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 22:39

ska sova nu är jätte trött efter en tuff dag med mycket känslor! Glada och mindre glada ;)

Men sov så sött så synns vi här imon ;D Samma tid, samma plats och samma VI <3


//Belinda


Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 22:38

Har för tillfället XL på min t-shirt. Nog för att jag inte är pinnsmal, men såå kraftig kan jag nog knappt bli, haha.

Ska alldeles strax sova. Alldeles eller aldelles.. hur stavar de? haha

Men anyway, jag ska snart sova för att jag ska ju och tävla imorgon! Förhoppningsvis ska alvaskrutten också dit.

Tyvärr ska ju Belinda till ett annat ställe och tävla nu i helgen, så vi kommer inte att ses. Lite tråkigt så där!



BTWBTWBTW

jag tänkte bara skryta lite med att jag fick vg på en typ sk diagnos i engelska.

Feeeeeeeeeeett nöjd!

Puss /a


2010





2011



   


Liiiite skillnad på ett år.

Så mycket bättre nu tycker jag!

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 22:37

min första "riktiga" gästbloggning är skickad tsm med massa bilder :) länkar bloggen när det är publicerat :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 21:52

Vill ni ha flera exklusiva gäst bloggare? isf kommentera bra så ska vi fixa det vet ni ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 21:50

aww<3 en tjej frågade mej just om jag ville gästblogga på hennes blogg ;) självklart tycker sånt är jätte kul!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 21:26

Har en hel del saker att göra imon men det ska bli kul! bara fixa med hästarna och greja^^ men jag ska upp till Ale ridsport imon (igen) ;) Jag ska köpa det nya schabraket och den nya martingallen :) det kanske blir en ny brun magplatta oxå? vem vet ;D men ska glo på TV nu och lyssna på musik +käka något! är as hungrig , men ah det va la allt? ;) love yall<3


//Belinda


  MULLE VILL HA!!!!!!!!!!!

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 21:09

usch va kallt det är ute fick dra på dun jackan ;) men iaf red först Rocky en sväng på vägen och sen arbetade jag han en stund på banan :) han var väldigt fin<3 Sen fixade jag lite och tog in Calle och gav honom mat, när han hade ätit klart så fixade jag iordning honom och började rida han var såååå fiin<3 Mjuk och lydig och fin utan att vara seg ;D men tänkte visa en bild på övningen jag gjorde men honom han var så duktig!!!!


//Belinda


  (FINT jag vet ;)

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2011 20:20

Han är verkligen inte fin, han sjunger inte alls bra, han står helt still på scenen.

Alltså gud vad jag stör mig på han. "Tjejfavoriten" jotjeeeeeeeena.

Antonio däremot, som åkte ut. Buhu. Han är så himla snygg! & sjunga kunde han oxå!


 

Just nu kikar jag på idol. Ska nog bada snart, min uppladdning inför imorgon  

Har putsat, borstat, tvättat, packat. Duktig eller vad? 


Puss /alice

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards