Belinda Henriksson

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 13 oktober 2011 21:25

Har precis kommit hem från träningen med bushästen. 

Blev lite blandade resultat från kvällen. Kan inte påstå att vi kommer riktigt överens, men jag känner han ju mer nu än jag gjorde innan. 
Och en del språng där jag red honom rätt blev jätte fina. Han är van vid att bli riden på ett sätt och jag är van att rida på ett sätt. Men det kommer säkert bli jätte bra, bara vi får lite tid!

Dock blir det ingen tävling på söndag. Det hade varit jätte onödigt. & jag vill ju inte dö direkt, haha  


Om jag ska försöka förklara nu. Han är jätte pigg och hetsig, men extremt känslig i munnen. Sen är ju jag van vid supreme som inte alls är allt lika känslig, så det blir ju lite annorlunda.

Om ni förstår.


Anyway, nu ska jag ta en natt macka och lägga mig i min gosiga säng.


» alice 

Av Belinda & Alice - 13 oktober 2011 16:59

Har ett par frågor som jag vill att ni ska svara på.


Tycker ni om bloggen? 

om inte, varför?

Vad ska jag/vi skriva om för att ni ska forsätta läsa den?

Tacksam för svar!


 


»alice 

Av Belinda & Alice - 13 oktober 2011 16:01

Jag är nästan frisk.

Supreme är fixad. Visade sig att problemet satt i bogarna. Men eftersom han fick grov massage idag kan han tyvärr inte tävla i helgen. Jag kommer antagligen tävla däremot  

Nu sitter jag och skämmer bort mig själv med choklad och fanta. Får nog ut och springa sen efter träningen.. Om det inte är för mörkt, haha.


Min bebus Mickan har hittat en dponny hon antagligen ska provrida. Jag ska nog med och testa den lite oxå.

Han verkar väldigt trevlig. Vad tycker ni?


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=522271



http://www.youtube.com/watch?v=H0wuDT7bTQc



Nu ska jag göra iordning min andra hästipesti inför träningen. Höres sen!


»alice 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards