Belinda Henriksson

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 22:34

ska bli riktigt roligt med massa kul folk imon ska ni dit? fota? ses där!

nu ska jag söööva<3


//Belinda


  älskar diig gumman<3

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 22:09

Ska upp tidigt med Lisa imorgon så får sova snart.

Hörs imorn! Blir btw tävling här på bloggen snart kanske!

-alice

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 20:52

Hej allihopa. Sitter här hemma hos Lisa oh har precis fixat hennes storhäst Pauline.

Var ju på nuntorp idag och tittade lite, delade även ut priser. Till bland annat ingen mindre än Lisa .   Hon kom 6a i Lätt bn och 5a i Lätt an. Vill bara informera er om att det var hennes andra Lätt a. Så det var ju as grymt!


Såg en del ryttare idag som blev arga på sina hästar när det var dom själva som gjorde fel. Hur omoraliskt är inte det?
Varför ge en häst spö för att den har rivit. Skyll dig själv om du lägger den fel.

Jag är trött på att se ryttare komma ut stört lipande för att dom har rivit ett par hinder. River man så river man, det finns inget man kan göra åt saken utan att träna.

Klart man blir besviken. Men hästen ska inte ta "straffet". Vissa människor borde faktiskt inte få ha häst. Det kanske är en för tidig slutsats, men det är faktiskt min åsikt.
Vid sånna tillfällen är jag glad att min mamma inte låter mig hålla på så.


Over and out » alice

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 20:14

planerna för imon är att åka till Kungsbacka med Rocky och Pappa, ska hoppa NAT LA MSVB :) blir nog bra ^^ :D

Tänkte checka lite bloggar nu och lite ev. tävlingar :) ha det bra! gllm inte nya omröstningen oxå!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 20:03

stallet är fixat och lille Rocky är riden :) blev en lugn och mysig barbacka uteritt bara lite joggning och allmänt mys<3 Jag och Pappa badade honom och jag packade sedan in honom i ett litet "packet" :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 17:18

drar ut i stallet nu ;) see ya later<3


//Belinda


  Ska rida denna snyggingen<3

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 16:35

Ska skaffa ett nytt skal till min Iphone men jag behöver er hjälp! Vilket tycker ni är snyggast?


//Belinda

(bilder från google)


             

Alla är så snygga det finns även fler snygga här: fokiwa.se

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2011 16:28

nu fick jag ännu ett samtal från en spekulant på ponnysarna ;) det går framåt ! Men nu ska jag käka :)


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards