Belinda Henriksson

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 17 oktober 2011 21:46

BVrukar ju försöka ignorera sånthär men nu gick ni fan över gränsen! Man skriver inte så till ett BARN ni är VUXNA och ska inte hålla på och skriva massa skit om mej! Ni ska fan spärras in ele något! Punkt slut. Nu förstörde det min kväll liiite men tur attman har så mycket gott folk omkring sej!<3

Peace Out<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 17 oktober 2011 21:19

är så trött men om typ 2-3 veckor kommer lite cheyyor hit och vi ska ha sjukt kul hela helgen ;DD Belinda style<3 men natti bloggén har inget speciellt att skriva nu ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 17 oktober 2011 18:27

det var för tråkigt att bara sitta och glo på TV så jag bestämde mej för att gå ut (trots det trista vädret) och rida Anastasia! Hon är ju så gott som igång nu men hon har tappa 3 SKOR seriöst 3 st!!! Men fixade henne och sen skrittade jag ut med henne i ca 30-40 min :) hon trippade hela vägen lilla piggis!? ;) men hon var duktig endå! Nu har jag fixat lite i stallet putsat och mockat 2 boxar fixat fodret till hästarna ikväll och även tagit in dom och gett dom middag :) så nu tittar jag på Adam Live och väntar på Pappa :) Har ni en bra kväll?jag har det ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 17 oktober 2011 16:14

idag äre CHILL på schemat och det ska bli ganska skönt faktiskt :) vart ute och gosat lite med hästarna i hagen och pussat på dom <3 men får väl se om dom blir skodda idag det behövs! C ya later<3


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards