Belinda Henriksson

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 28 oktober 2011 21:40

imon tävlar jag,Calle och Anastasia på Jennylund en till liten tävling ;) men ska bli kul

(förutom att jag ska mina fula plast ridstövlar som jag har hemma och rider med -!) -.-


//Belinda


     

lets TAGG it on!

Av Belinda & Alice - 28 oktober 2011 21:29

så chill! fast min har vart full rulle hela tiden ;) kom hem och hjälpte Pappa med stallet och vi klippte Mulle så nu har han ingen Nalle Puh päls längre ;D sötisen<3 men ah sen så åkte vi en låååång tur till Lerum och hämtade lite foder och "raket-bränsle" till hästerna, hem igen Pappa badade och klippte Anastasia och Albin (en som går i 6:an på min skola) kom förbi och hjälpte mej med att packa för imon och sen borstade vi Calle och Mulle och fixade dom och red ut med dom :) roligt var det faktiskt ;) men ah nu har jag packat klart och ALLT (förutom några saker) är putsade ;D men ah så jag har inte haft tid att blogga och igår hackade min dator och hela internet sönder så det gick ju inte :/ men ska tvätta lite nu och tjocka mej med chips och godis så ni får ha det bra ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 28 oktober 2011 21:22

HAHAHAA killarna i min klass är ju för goa! Robbin,Alex och Felix går i min klass xDD kola in deras video! ni kommer skratta ihjäl er!


//Belinda


www.youtube.com/watch?v=MK12mHBoGeY

Av Belinda & Alice - 28 oktober 2011 14:06

måste sticka ska ut och fixa stallet med Pappa innan jag ska rida och vi ska bada hästarna ;) C ya<3


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards