Belinda Henriksson

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 2 oktober 2011 22:33

tagga skol Dm imon i hästhoppning ;)) ska sova nu och dricka cola <3 hihhihi busigt ;) men ah love på er :D


//Belinda


                  Sometimes lifes GOOD <3

Av Belinda & Alice - 2 oktober 2011 21:12

Här kommer svaren då ;) är ganska trött nu så kommer ta frågorna 5 och 5 ;)



Från Pawi, htttp://paulinasmedbergjohansson.blogg.se

Hur går det med försäljningen av hästarna?

Svar: Det går bra det är ganska många som är intresserade!


Från Moa.

Hur ni känna varandra?

Varför bloggar just ni tsm?

Svar: (1). Ja? jag och Alice har ofta åkt på samma tävlingar och ibland är ju Alice med Ellen på storhäst tävlingarna så iblan har man ju sätts men vi började verkligen känna varan i Maj typ som vi verkligen började lära känna varann!

(2). För jag frågade Alice om hon inte kunde gästblogga här och då kom hon på idén att hon kunde börja blogga här ;)


Från Tessi.

Är det någon av er som har IG i något skol ämne?

Svar: Jag kan ju bara svara för mej och jag hade det ja förra året men nu har jag höjt me i ALLA ämnen så ligger på typ VG ;)


Från Johanna.

Hur länge ska du ha dina c-ponnysar Belinda? Tycker du börjar bli väldigt lång nu :)

Svar: Tills dom blir sålda, jag är ganska lång ja särskilt på Calle som är väldigt nätt :)


Nää nu ORKAR jag inte svara på flera frågor är för trött ;))


//Belinda


 

<3


Av Belinda & Alice - 2 oktober 2011 18:34

nu sätter jag mej och svarar på fråge stunden! ;))


//Belinda

Av Belinda & Alice - 2 oktober 2011 14:49

Nu har Fanny färgat mitt hår för 3 gången X)) hihihihi men ah RESULTATET kommer senare ;)) nu drar vi ut i stallet ;)

see ya later on <3


//Belinda


  <3

Av Belinda & Alice - 2 oktober 2011 13:11

min häst har startat en blogg med alvas ponni, tihi :$


http://supremeochlove.blogg.se/

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards