Belinda Henriksson

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 23:15

är sjukt trött och vet att jag imon kommer vara ännu tröttare! så natti på er alla läsare<3


//Belinda


  Bild fråg GP kvalet ;)

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 22:51

Har haft lite "träning" för Bella och Calle idag ;) det var jätte kul och dom båda var jätte duktiga<3 kommer gå super på GP är jag säker opå :D! aja Rocky fick ta några skutt oxå han var pigg och glad och riktigt fin min plutt<3 men ska nog sova snart ;))

Imon utkämpar jag mitt livs krig!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 22:49

besök denna grymma bloggen! victoriaochsanna.blogg.se


//Belinda

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 22:46

skulle inte DU sluta läsa min så kallade "patetiska" blogg? men varför ska man tro ett enda ord du säger du snackar ju bara massa skit!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 22:01

http://supremeochlove.blogg.se/ 


Gryyyyym blogg   





Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 21:02

Hej allihopa, idag har det vart en riktigt lång och seg dag. 

Eller ah, slutade halv 2.. Men kändes ändå som en lång dag  

Var i storstan mellerud, ni som inte vet vilken feting stad de är. Det är ett fartgupp på 45an, my hometown. Först va jag med emmelypemmely, sen drog vi hem till bea, chiill.

Sen kom min bebus matilda till mellerud, så jag följde me henne o marie till gymmet. Jag satt och åt godis medans dom träna, haha.


Nu sitter jag och kikar på south park, aaas grymt. Har oxå fått tid att sola ett par gånger nu i veckan, sweet.


 

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 17:35

Jag och Bella sticker ut i stallet och fixar hästarna nu ;))


//Belinda


shaniaochisabella.bloggplatsen.se (jag har fixat hennes header ;) ofc <3

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2011 14:55

huvudvärken har lättat lite så ska fixa ordning här hemma nu innan Bella kommer vi ska fixa hästarna och sen åka till Ale Ridsport! Jag ska handla! wiieee <3 massa fina saker till GP på söndag ;)) men ah imon kanske jag ska hoppträna Rocky för Annika (Elin skulle inte vara med så jag kunde få hennes plats) :D ska bara fråga Pappa :) Jag har ju haft ett litet upp behåll och tränat mycket för Pappa :) Men nu ska jag börja för Annika igen hon är eliiit! yeye måste fixa nu Älskar er<3


//Belinda


    På bilderna ser ni super ponnyn Master Of The Game <3 och min bästa vän Fanny Teibl <3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards