Belinda Henriksson

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 8 oktober 2011 17:00

Msv b idag - struken

Tävlingen imorgon - struken

Tävlingen nästa helg - struken


Änglahoppet - vet inte än. Beror på vad svaret blir på torsdag.


Blir lite deppig faktiskt. Det som gick så bra.

Men förhoppningsvis får vi svaret varför han har varit så konstig dom senaste veckorna.


/alice

Av Belinda & Alice - 8 oktober 2011 12:02

Sitter här och väntar på att cponny ska bli klart.Jag startar nästan sist.  Börjar bli lite taggad, haha.

Alva ligger tvåa just nu, hoppas ställningen håller sig!

Puss /alice

Av Belinda & Alice - 8 oktober 2011 06:56

Hej, håller på att fixa mig just nu. Sen måste jag ner o fixa lite med supreme också.

Så är de bara att dra ivääääg. Dagens outfit för supreme blir, Röda skydd, Blått schabrak med Röd/Vit kant och kanske min Blåa luva.

Min outfit blir, Den blåa kavajen med guldig kant på kragen, Vita catago ridbyxor med svart sömm, mina vanliga stövlar, Gpa-hjälmen och kingsland skjortan!

Vet inte vilken jacka jag kommer ha än, om det regnar har jag min kingsland regnjacka och om det är kallt har jag min Joule jacka!


Drar mig nu.

puss /alice 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards