Belinda Henriksson

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Belinda & Alice - 14 oktober 2011 16:45

Jag och Pappi drar till Mamma nu i ALingsås ;) update kommer därifrån tror jag :D

//Belinda

Av Belinda & Alice - 14 oktober 2011 16:13

Dagen började som vanlig Fredag med först Svenska, sen Engelska och efter det matte. Lite små tråkigt. Inget speciellt hade hänt när jag hade vart sjuk. Lite bråk osv, men inget allvarligt.

På lunchen gick jag, Ella, Elin, Emelie & Emma och åt på thai. Haha oj shit, kom precis på att mitt namn känns rätt mobbat i det här sammanhanget. Alice, Ella, Elin, Emelie & Emma. Bara lite kul info, haha. Men jaja, iaf. Det var gör gott. Jag äter dock bara ris och kyckling. Kanske lite ovärt att lägga 75 spänn på buffé då men  

Vi kom tillbaka till skolan, så ser vi en polisbil. Hel folksamling framför ingången. Jag kände lixom "skolan klarar sig inte utan oss i 45 minuter.." haha. Men skämt å sido.

Ser två av mina rätt nära vänner gå in i en bil breve polisbilen och åka iväg. Jag fick ju panik.

Så visade det sig att dom hade suttit utanför och rökt (vanliga ciggaretter) så hade dom tydligen blivit anklagade för att ha rökt hasch. 

Dom fick ta pisseprov och snacka med polisen. Det visade ju sig självklart att dom var rena.

Men jag menar vad fan? Hur kränkande känns det inte att behöva åka upp till stationen eller vart dom nu åkte och ta pisse prov, när man inte ens har gjort något?
Gud alltså. Blir lite irriterad, haha.

Men nog med negativa saker, och på mot positiva.


Supreme är ju som sagt bra. Jag var ju dock lite besviken att jag missar tävlingen imorn pga massagen. Som tur va hittade min bästa mammii en lösning.

Jag åker på division 2 nästa helg. Tävlar Lätt c+5 och Lätt b!  
Lite lägre än vanligt kanske, men det är alltid kul att vara med på lagtävlingar tycker jag. Dessutom måste jag prova den nya sadeln på tävling innan änglahoppet!


En annan bra sak är ni bloggläsare. Ni är helt underbara. Forsätt kommentera och besöka.

Det är guld värt!


/a 

Av Belinda & Alice - 14 oktober 2011 15:56

igår låg vi 1 på mest besökta!!!!!!!! sjukt kul :DDDD ni är bäst<3 just nu ligger vi på topp 10! <3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 14 oktober 2011 15:09

Idag fick jag en övergrym present av min Pappi<3 Nämligen en Iphone<3 Så nu kommer det bli nya bilder och video bloggar ! :DD Sen så kommer uppdateringen att vara på ELIT oxå ofc ;)


//Belinda (som älskar sin Pappa<3)

Av Belinda & Alice - 14 oktober 2011 13:08

Fick nyss detta av en läsare, och jag undrar varför det finns så mycket fördomar? So What om man har ett benrangel eller en jätte tjock ponny?  Vem säger att dom inte hör hemma på tävlingsbanorna? Finns det regler om det? NEJ! Därför är denna texten så speciell.


Jag har ett tjockt litet russ som jag tävlar ponnygalopp med. När jag är på tävlingsplatsen så får jag massa blickar som betyder: hahahaha de där gotlandsrusset kan nu inte springa. Sen när jag är i startvolten innan starten så ropar de oftast några till mej: hoppas att han överlever att springa. Sen är det den bästa känslan 4-ever när han springer före alla andra över mållinjen :D Där ser dom att ett gotlandsruss kan slå alla andra hästar!


Detta gör mej riktigt glad av att läsa faktiskt! Detta visar alla dumma människor som tror sig så jäkla mycket att dom har fel! Modigt och duktigt av dig som skrev det också att bara ignorera det och köra ditt eget race. Helt rätt!


//Belinda


  You don´t know a thing about me.

Av Belinda & Alice - 14 oktober 2011 13:03

herregud! 769 769 769 769! Nytt besöks rekord<3 ni är övergrymma<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 14 oktober 2011 13:02

min data hade låst sig så har inte kunnat göra någonting! -.- bläää på det. Men nu är jag tbx<3


//BELINDA HENRIKSSON!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards