Belinda Henriksson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Belinda & Alice - 21 oktober 2011 21:30

 



Hur kan man ha så dåligt självförtroende att man känner sig tvungen att försöka trycka ner personer som har det bra, som mår psykiskt bra osv.

På vilket sätt kan man må bättre av att försöka få någon att må sämre? Säger du att jag är ful blir ju inte du snyggare för det?

Jag skulle aldrig på något sätt kunna ta åt mig av ytliga kommentarer. 
Visst liksom, kritik på något man kan ändå. Så att säga ridningen. Om jag får någon kritik på tex min sits kanske jag tänker på att skaffa bättre sits.

Men mitt utseende är inget jag rår för, inget jag har valt själv.

Jag är Alice Nyberg, och jag är stolt över den jag är. Är alltid mig själv till 110% och den som inte gillar mig behöver inte snacka med mig.  

Hellre att jag är mig själv och blir hatad för den jag är, än att jag blir älskad för något jag inte är i närheten av.

Jag menar, varför har det blivit en dålig grej att tycka om sig själv för den man är? Jag tycker om mig. Även mitt utseende. Jag kanske inte är perfekt, men jag är iallafall mig själv.

Jag tycker ändå att personen som kommenterade har tillräckligt mycket vett att fatta att jag inte tar åt mig av anonyma kommentarer.   


Det finns många här i världen som borde mogna till sig lite tycker jag allt ;)


Anyway. Imorgon blir det först tävling hela dagen, division två. haha (a)
När jag sen kommer hem blir det mys med mina brudar!
Emelie
Beatrice

Lisa

Elin

& jag, haha!


Nu tar jag mig ett avslappnande bad och laddar inför imorgon!


- alice 

Av Belinda & Alice - 21 oktober 2011 21:24

ah och därför så blire sjukhuset på Söndag !


//Belinda

Av Belinda & Alice - 21 oktober 2011 19:22

klar i stallet och 1 häst är riden :) nu ska jag och Pappa chilla oå ska jag laga middag ;) fredags myyyys<3 ha en goo fredag alla läsare<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 21 oktober 2011 17:53

har ridit Anastasia och nu ska jag fortsätta att fixa i stallet nice see ya<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 21 oktober 2011 15:26

bree på er<3 är home from school nu då ;) har vart och handlat med Pappa lite Fredags MYYSSS<3 hahaa ;D men hopptränade Rocky och Calle igår båda var galet fina men Calle var nog mest <3 Rocky har ju knappt ridits denna veckan :( bäääbis<3 men ska ut i stallet snart och fixa Anastasia och Calle och ridaaa lite :) sen ska dom flätas och fixas fina inför imon! täving you know ;) men ah det va aa allt för nu :) ses senare <3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 oktober 2011 23:12

godnatt bloggen :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 oktober 2011 16:29

idag ska Calle och Anastasia få nya skor av Håkis :) så jag ska snart pallra mej ut och rida Rocky och sen kommer Pappa och så åker vi till Aleridsport så rider jag hästarna där :D c ya later on<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 oktober 2011 08:11

ska ut och släppa ut hästarna nu och sen ska jag på möte :) har lite smått bråttom så måste gå nu!

längtar faktiskt lite tills imon för jag ska tbx till school och på kvällen äre hoppträning med Anastasia och Rocky tror jag ;) ele Calle ? :) och "I" och jag ska planera för hegen ;D aja C ya<3


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards